Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 163
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Expanze supermarketů do našeho města.
Naše město se dostalo do hledáčku velkých nadnárodních řetězců. Skutečně potřebujeme ve Veselí další supermarkety? Jak by se Vám líbil kupříkladu Lidl v centru města?
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: jirka dne 14. listopadu 2009 v 21:48 reagovat
liedl ano
Tento příspěvek byl smazán redakcí pro nevhodný a urážlivý obsah.
Autor: Petra Žahourová dne 14. listopadu 2009 v 22:28 reagovat
RE: liedl ano
Já nejsem proti Lídlu, ať se ve Veselí postaví třeba dva, ale jinde než u kulturáku. Neprodávám chleba a rohlíky, takže by mi to mohlo být fakt vážně uplně volný..ale nejsem bezohledná a nemusím mít vše za každou cenu....JEN TEN MOST UŽ BYCH TEDA JAKO FAKT UVÍTALA :o))
Autor: F.Nestával ml. dne 10. listopadu 2009 v 15:39 reagovat
LiDL X Veselí
Problematika není jednoduchá. A pokud se to shrne, tak já jsem pro LIDL na okraji města, jsem pro rekonstrukci KD a to trvá i několik let - vím, co to je žádat různé dotační tituly. Nemám rád, když někdo, kdo nic nebo skoro nic nesehnal pro město obviňuje zastupitele z nicnedělání. Sami všichni dobře víte, kdy bylo nejlepší o dotace požádat. Pokud se dokážete o město lépe starat nežli dosavadní správci můžete to zkusit. Nikoho se nezastávám ale každý se může podívat sám na sebe. Hlasoval jsem PROTI.
Autor: Veseláček dne 11. listopadu 2009 v 06:14 reagovat
RE: LiDL X Veselí
Domnívám se, že většina diskutujících na těchto stránkách neví o tom, že o dotaci na rekonstrukci KD bylo nutno žádat v letech 2004 - 2006. Byla správci města v t omto volebním období podána žádost ? NE!
Autor: letec dne 7. listopadu 2009 v 19:45 reagovat
Referendum
Sice nás nepřišlo mnoho , ale povedlo se .

Místního referenda se účastnilo celkem 1789 oprávněných voličů, což je 33,26%.

PRO prodej pozemků před KD vyslovilo svůj souhlas 513 voličů, tj. 9,54%, PROTI prodeji 1261 voličů, tj. 23,45%.
http://www.veseli.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=18068&id_dokumenty=203386

Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 07:35 reagovat
RE: Referendum
Co se povedlo? Já naopak referendum považuji za obrovský neúspěch. Ukázalo se, že občané Veselí ve své většině nejsou ochotni převzít zodpovědnost za rozhodování o věcech veřejných. To, že se nepodařilo dosáhnout požadované účasti 35% je pro mne osobně obrovským zklamáním.
Autor: Václav Kulanda dne 8. listopadu 2009 v 18:05 reagovat
RE: Referendum
Pokračování mého příspěvku.
Ani se mu nedivím, vezmeme-li v úvahu dosud nezodpovězenou otázku o prapodivné změně územního plánu, o neochotě prokázat vliv budoucí stavby na odtokové poměry při povodni a po vybudování PPO i o bezostyšném proklamování prodeje pozemků přímo LIDLU.
Autor: Václav Kulanda dne 8. listopadu 2009 v 17:59 reagovat
RE: Referendum
Vážený pane zastupiteli. Plně souhlasím s pí Brázdovou. Na první referendum je účast chvályhodná a hluboce zklamaní mohou být jedině občané z hlasování některých zastupitelů. Když nestačilo přes tisíc podpisů pod peticí "hodilo" ZM odpovědnost na občany. Nyní je přes 1200 nezpochybnitelných hlasů z referenda a jsem velice zvědavý jak zastupitelé s nimi naloží, i když je výsledek referenda nezávazný. Zatím ZM hlasovalo tak, aby účast na referendu byla některým občanům znemožněna. Vím o řadě občanů, kterým jednodenní termín nevyhovoval. Při konání referenda současně s volbami do parlamentu by byla možnost hlasovat 2 dny.
To se zřejmě ZM nehodilo. Zákon o referendu je také nedokonalý v tom, že neumožňuje hlasovat občanům za spádových obcí. Ti určitě mají co říci do dění ve "svém" městě. Zklamání z jednání ZM je
evidentní z webových stránek i z vyjádření jednoho občana, kterého jsem zval na rreferendum. Řekl mi: co tam budu dělat, když je to upečený.
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 20:03 reagovat
RE: Referendum
Pokračování ... Důrazně se ohrazuji proti nařčení, že jsem o termínu hlasoval tak, abych někomu hlasování znemožnil. Najít termín, který by se hodil všem je asi dost obtížné. V jiném termínu by zase nemohl někdo jiný. Nevěřím, že 64% občanů města se tento termín nehodil. K tomu, že jsme jako zastupitelstvo "hodili" odpověnost na občany jsem se už vyjadřoval a vysvětlil jsem i své důvody. Zase mi připadá poněkud nelogické obviňovat zastupitelstvo, že nedbá názorů občanů a když tito občané dostanou možnost své názory vyjádřit a nepřijdou, tak zastupitele obviňovat, že se nemají zbavovat odpovědnosti.

Jen tak mimochodem, v sobotu se konalo místní referendum také v Klánovicích, šlo o podobné téma (stavba golfového hřiště v rekreční zóně) a přišlo tam volit 62% občanů. To jen pro srovnání, jaký je jinde zájem o věci veřejné.
Autor: Doležal Karel ml. dne 8. listopadu 2009 v 22:32 reagovat
...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
Moc krásný názor...nelogické obviňovat zastupitelstvo, že nedbá názorů občanů... Toto zastupitelstvo !!!NEDBALO!!! názorů občanů, kteří podávali protest proti změně v územním plánu v prostoru KD. Tehdy jste to smetli ze stolu s tím, že tento prostor vámi označen jako ,,občanská vybavenost" může sloužit ke kulturnímu rozvoji tohoto místa třeba stavbou pódia na konání koncertů. TA BEDNA NA ŽRÁDLO A HADRY, pánové a dámy radní NENÍ PÓDIUM, tak z lidí nedělejte blbce. S prominutim tato svévolná, účelová a korupční změna územ.plánu s prominutim si přiznejme pěkně smrdí, ať již něčim zelenym, či melounkem, či rybkou pod stolem či na něm. A vůbec tvrzení, že u KD voda nebyla je na pár facek, neb tím pádem povodeň nemohla poškodit terasu u KD...a za jaký peníz byla opravena a čím tehdy bylo argumentováno- vodou poškozena,že...Udělal jsem si obrázek o našich zastupitelech na jednání před referendem...no je hezké, že ti, kteří seděj zadky v suchu by zde stavěli klidně osmej div světa..charakteři
Autor: Podolský Petr dne 11. prosince 2009 v 08:26 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
Náhodou jsem koukl na web vašeho města, takovéto vulgární příspěvky se jinde mažou u vá s to asi nejde,
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 23:28 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
Karle, nejde mi do hlavy, jak můžeš napsat takto ubohý příspěvek. Opravdu si myslíš, že doma přehazuji štosy peněz od Lidlu vidlema? V tom případě si musím poupravit svůj názor na tebe. A můžeš mi říci, kdo a kdy tvrdil, že u kulturáku nebyla voda?
Autor: Petra Žahourová dne 8. listopadu 2009 v 22:58 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
To cos tu teď Karle napsal, jsem se já bála vyslovit první veřejně, přeci jen jsem 12 let byla zaměstnancem kulturáku a 17 let zaměstnancem města -brrr,toto břémě mě už ale vážně netíží a hned je mi veseleji :o)) tvrdila jsem to stále a pár lidí z města to ví, že to jsou téměř moje slova. KD dostalo peníze od pojišŤovny po povodních v roce 2002 na opravu terasy a na vchodové dveře...pokud tam nebyla voda...nevím, jak je to tedy možné...pak byly peníze vyplaceny nezákonně a možná by se to mělo prošetřit...neprotiřečíte si tama náhodou vážení zastupitelé? TAK BYLA TAM VLASTNĚ VODA NEBO NEBYLA? AHA AHA
Autor: Petra Žahourová dne 8. listopadu 2009 v 22:59 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
BŘÍMĚ petro, břímě.... :o))
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 19:52 reagovat
RE: Referendum
Pane Kulando, já to nechápu. Podle paní Brázdové nemělo cenu chodit, protože nikoho názor občanů nikoho nezajímá. Přitom pokud by byla dostatečná účast, referendum by bylo závazné a vyjádřený názor občanů by prostě respektován být musel. Vy zase píšete, že hlasovat nemá cenu, protože už je to stejně upečené. Zase přitom platí, že pokud by k referendu přišlo dostatek občanů, tak by vyjádřený názor zastupitelstvo muselo respektovat a pokud by to dopadlo jak dopadlo, tak je jisté (nejméně na dva roky, kdy by se podle zákona o toto téma nesmělo znovu jednat), že je s Lidlem utrum. Jde tedy (podle mého názoru) o poněkud nelogické postoje. K termínu snad ani nemá cenu nic psát, přeci víte, že původně to s parlamentními volbami být mělo a veselští zastupitelé přeci nemůžou za to, že byly zrušeny. Ano, mohlo se to odložit až na duben nebo červen (teď nevím, kdy parlamentní volby bodu), ale pak by dohadování trvalo dalšího půl roku, nebylo lepší rozhodnout hned?
Autor: Petra Žahourová dne 8. listopadu 2009 v 22:52 reagovat
RE: Referendum
Paní Brázdová a i pan Kulanda mi mluví z duše. Já sama jsem pyšná na to,že při prvním referendu v našem městě byla účast super a i když nebyla dostačující, zastupitelstvo by se mělo chytnout za nos a začít přemýšlet, jestli i přes to "hlas lidu" neříká více než zákulisní dohady a HLAS LÍDLU! Velikou chybou bylo to, že se volební lístky nedaly lidem do schránek jako je tomu zvykem při ostatních volbách...spousta si jich totiž neuvědomila,že právě teď už "to" je,protože né všude je slyšet rozhlas...referendum bylo uchvátané a v této době zbytečné, mělo se odložit na vhodnější termín a nebo mělo být v pátek odpoledne a v sobotu. Spousta lidí musela na víkend odjet a tak nemohla hlasovat...
(POKUD DOJDE K PRODEJI POZEMKŮ NEDEJ BOŽE A JEŠTĚ KE VŠEMU LÍDLU, budu se sama zasazovat o to,aby město prodalo svůj dům na náměstí IKEE, protože tu tady tedy zase např, pane Vachovče, chci já!!! arumenty jako stehno,co? :o)) ale stejné jako vaše :o)) )
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 23:31 reagovat
RE: Referendum
Pokud není referendum v souběhu s jinými volbami, musí se (podle zákona) konat pouze v jeden den. Takže ten termín v pátek i sobotu nebyl možný.
Autor: Petra Žahourová dne 9. listopadu 2009 v 19:49 reagovat
RE: Referendum
No a právě proto bylo uchvátané,mělo se počkat
Autor: Vanda Brázdová dne 8. listopadu 2009 v 12:49 reagovat
RE: Referendum
Vážený pane Kaislere, promiňte, ale tohle už jste opravdu přehnal. Jakým právem si dovolujete osočovat občany Veselí z toho, že nejsou ochotni převzít zodpovědnost za rozhodování o věcech věřejných! Cožpak nechápete, že to není neochota přijít k referendu, ale naprostá ztráta víry občanů, že ve Veselí se ještě někdy něco udělá dobrého pro lidi, že se něco pohne kupředu a že někdo vůbec bude brát v potaz jejich názor? Proto lidi nepřišli. A není to náhodou opačně, že zastupitelstvo není ochotno převzít zodpovědnost za rozhodování a chtěli ji přehodit na občany?Co brání zastupitelstvu brát názor občanů v potaz, přestože nepřišlo kýžených 35%!?!? Jste hrozně zklamaný? Vaši voliči jsou zklamaní z přístupu a akceschonosti zastupitelstva už dávno. No a co?
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 17:13 reagovat
RE: Referendum
Paní Brázdová, co jsem přehnal? Já nikoho neosočuju, já pouze konstatuji fakta. Poprvé v historii měli lidé možnost rozhodnout přímo a pokud by přišli, jejich názor by prostě MUSEL být brán v potaz. Dle mého názoru se neúčastí zabila možnost v případě nějakého dalšího zásadního rozhodnutí pořádat další referendum, protože na co dělat referendum, když lidi nechodí. Ano, zastupitelé mohou vzít výsledky v potaz a předpokládám, že to (alespoň někteří) udělají. A jestli se zastupitelstvo chtělo zbavit zodpovědnosti? Samozřejmě, že ano, jinak by referendum nevyhlásilo. Já jsem pro něj také hlasoval. Řeknete mi, co byste dělala Vy, kdyby vás z jedná strany obviňovali, že berete úplatky od Lidlu, z druhé strany, že hážete komínem peníze, které může město získat prodejem a že bráníte lidem lépe nakupovat. Takže ať byste hlasovala jakkoliv, byla byste ta špatná VY. Atmosféra kolem záměru prodeje Lidlu byla tak hysterická, že dle mého názoru bylo refendum jediným možným způsobem řešení sporu.
Autor: Karel Horváth dne 8. listopadu 2009 v 18:55 reagovat
RE: Referendum
Dobrý den, s názorem pana Kaislera plně souhlasím. Poprvé měli lidé ve Veselí možnost něco rozhodnout podle své vůle a přišla jich slabá třetina. Potom jenom všichni nadávají a stěžují si co se na radnici špatně rozhodlo, ale mnoho z nich k referendu ani nedošlo s tím, že je to zbytečnost.
Autor: Jiří Novák dne 29. října 2009 v 18:30 reagovat
Příklad Lidlu z Přeštic
Dnes ve zprávách na ČT v 18.00. Lidll zde chce také v centru města a parku stavět svoji stodolu. ( nejhezčí ze všech v celé Evropě.) Radní se svým
občanům za to velice omluvili , že to nechali dojít
až tak daleko a všem doporučují aby v referendu
výstavbu nepodpořili..
Vysvětlují jim, jak je důležité mit parkovou a klidovou zónu ve městě. Styďte se, že jste se ještě za tuto nehoráznost neomluvili.
Autor: Stanislav Kaisler dne 1. listopadu 2009 v 08:08 reagovat
RE: Příklad Lidlu z Přeštic
Tak nevím, ale je opravdu nutné i tuto jednoduchou zprávu překrucovat? V té reportáži jsem zaznamenal, že se radní omluvili za to, že občany neinformovali (ne za to, že to nechali dojít tak daleko), způsob hlasování doporučují zastupitelům a ne občanům v referendu, nikde jsem tam neslyšel, že by to měl být barák nejhezčí v celé Evropě, ale ojedinělý (atypický).

Mě doslova fascinuje, kolik obdobně nepřesných a zkreslených argumentů zaznívá z OBOU stran sporu Lidl ANO či NE ve Veselí. Proto jsem rád, že bude referendum. Jsem velmi zvědav, kolik lidí přijde v sobotu 7.11. vyjádřit svůj názor na tuto věc (ať již je jakýkoliv).A budu rád, pokud jich bude tolik, aby bylo referendum závazné, abychom už o tom v zatupitelstvu jednat nemuseli.
Autor: Feredo dne 29. října 2009 v 20:09 reagovat
RE: Příklad Lidlu z Přeštic
Autor: jirka dne 25. října 2009 v 10:42 reagovat
Referendum
žádám tímto obyvatele města aby přišli 7.11. k referendu ať jsou pro nebo proti. Protože se může stát, že přijdou jen ti ,co lidl nechtějí, pak se nic stavět nebude. Ti kteří ho sice vítají, ale "asi" nepůjdou, nebo se jim nechce, se může stát, že se nic taky stavět nebude. Proto si udělejte 7.11. procházku k urnám všichni!!!! S pozdravem Zdar zdravému rozumu.Ještě k blábolům typu, zeleň u Kd: toho asfaltu a betonu tam je nyní stejně jako bude potom, co se plochy týče.
Autor: Doležal Karel ml. dne 25. října 2009 v 18:32 reagovat
Bláboly pane Jiří
Dobrý večer.Vy zde apelujete na zdravý rozum. Ano,našim prapředkům zdravý rozum radil zde na ostrově nestavět.Bohužel v době,kdy se poroučelo větru a dešti se v tomto prostoru postavil KD a celý prostor se vyvezl navážkama nad původní terén okolí Lužnice a Nežárky...to samé se udělalo při stavbě Lucie.Tento zavezaný prostor mezi dvěma řekama má a bude mít nepříznivý vliv na průtok velkých vod naším městem,zde je třeba stavební uzávěra a nic víc sem nestavět jednou provždy.Já věřím, že občané Mezimostí řeknou jasné NE jakékoliv výstavbě ať v prostoru KD či Lucie.Vy pane Jiří určitě sedíte hezky doma na kopci,či v paneláku na Blat.sídlišti,jako většina našich radních a tím pádem nejste ohrožován velkou vodou.Věřím že i občané Veselí řeknou své jasné NE.Kdo chce stavět v tomto území je pro mne povodňová hyena a člověk,jemuž je osud lidí v prostoru Štěpnice,Alšova nábřeží a potažmo celého Mezimostí absolutně ukradenej a měli bychom ho hnát svinskym krokem až za cedule u Madety. K.Doležal
Autor: Macarová Blanka dne 20. října 2009 v 15:22 reagovat
Lidl
Reaguji na výstavbu Lidlu ve spojení s KD.

Lidl by se mě v našem městě zamlouval,mimo jiné i proto že bychom měli opravený Kulturní dům a přibyly by malé obchůdky,o kterých je zmínka ve zprávě, které ve Veselí naprosto chybí.
Autor: Jitka dne 20. října 2009 v 16:40 reagovat
RE: Lidl
Asi reagujete na informace z letáku, které lidl zaslal do našich poštovních schránek. Jelikož jsem se zúčastnila veřejného jednání se zástupci Lidlu, tak musím říct, že v onom letáku jsou uvedeny pouze informace, jak by to vypadalo v ideálním případě a nutno podotknout, že občas se chlubí i "cizím peřím." Budu konkretní. Na jednání bylo řečeno, že lidl dá městu 30 mil. Ovšem je jen na městě zda peníze použije na opravu KD či ne a není ani jisté, že tyto peníze pokrejí veškeré náklady spojené s rekonstrukcí KD. Dále je tam zmínka o možnosti čerpání 60 mil. z fondu EU na opravu KD, ale to je záležitost města, aby zažádalo, postaralo se o refinancování atd. A dále v letáku je zmíněný koutek pro cykloturisty a nové autobusové zastávky. Jak jsem si všimla minulý týden, tak obojí už stojí, ale zásluhou města, ne lidlu. Posuďte sami, zda Lildl chcete, když už nyní nejedná s námi příliš korektně.
Autor: Veselačka II dne 21. října 2009 v 13:23 reagovat
RE: Lidl
Naprosto souhlasím. Nepovažuji Lidl za solidního obchodníka. Ve vetšině supermarketů je akční zboží průběžně doplňováno, eventualně vám ho rezervují z další dodávky za akční cenu, pouze v Lidlu je nutné přijít hned ráno v den začátku akce, jinak máte smůlu. Buď je to obchodní politika Lidlu nebo nezájem personálu. To už si musí každý vybrat sám.
Autor: Faust dne 19. října 2009 v 20:49 reagovat
Proti Lidlu
Jsem proti Lidlu,ale hlavne proti prodeji pozemku a doufam,ze nasi zastupitele a nasi obcane se nenechaji nalakat na 30mil. Nezbavovat se majetku mesta-takhle kdyz se budou rozpoctove diry latat rozprodavanim, tak at mi nekdo rekne kdy se to rozprodavani ma zastavit a nebo kdy mesto zas bude nejake majetky nakupovat pro budouci generace Veselaku? Pokud potrebujeme nutne penize- uskromnit se je jedina dlohodobe rozumna moznost.
Volic KDU-ČSL
Autor: jirka dne 20. října 2009 v 10:30 reagovat
RE: Proti Lidlu
Pane Fauste, podívejte se na některé objekty v majetku města, některé nejsou v moc dobrém stavu. Aby jste mohl nakupovat majetek, tak vám musí vydělat, jinak ho nepotřebujete. V dnešní době kdy nejsou peníze téměř na nic, je zbytečné držet tuto plochu která je ladem.Pro občany města se kujpují pozemky na výstavbu RD, postavil se vodojem,to jsou ty majetky pro Veseláky po kterých voláte. Uskrovnit se je třeba, ale dotovat to, co je zbytečné,je nad naše možnosti, viz kino. Nevolič KDU-Čsl.
Autor: Faust dne 21. října 2009 v 14:48 reagovat
RE: Proti Lidlu
Pane Jirko abych upresnil moji myslenku, souhlasim s Vami ze dotovat co je zbytecne je hloupost- jeste vetsi je hloupost zbavovat se majetku na to abych opravil nejaky dalsi majetek- takhle kdyz se bude postupovat i nadale, co asi tak za par let mestu zbyde, kdyz kazdou rekonstrukci bude mesto dotovat z rozprodeje pozemku?! Navic ten pozemek stoji sice ladem,ale temer nic nas na provozu mesta nestoji-navic jeho hodnota muze byt vyssi az skonci krize-verim ze v obdobi ekonomickeho rustu se vzdy nejaky zajemce najde.
Dale chci se zeptat-opravdu mesto potrebuje takovy kolos jako KD?-doba megalomaskych staveb v malomestech a na vesnicich podle me skoncila padem komunistu a snazit se udrzet takovou stavbu je pro Veseli velmi velmi nakladne- a dotovat ji prodejem neceho jineho je nesmysl..
Autor: jirka dne 25. října 2009 v 10:30 reagovat
RE: Proti Lidlu
Takže podle Vás je lepší ponechat si majetek a nechat ho chátrat, protože na to nebudu mít peníze? To ho radši prodám někomu, kdo je má, aby to bylo opravené a zbytek investuji do něčeho jiného. A opravdu si myslíte, že Vám někdo dá více než 6000Kč za metr pozemku mezi dvěma řekami?Jinak mne ještě napadá, že v Soběslavi opravili KD, teď udělali z kina kulturní centrum, budou restaurovat hrad, kde na to vzaly? Asi jsou schopnější zastupitelé než tady. A k Vaší řečnické otázce ohledně KD, co tedy s ním? Jestli ho město nepotřebuje, tak jsou tři mžnosti: opravit (kde na to vzít?), prodat (to se Vám nelíbí) a nebo ho nechat spadnout ( to asi většina nechce). A teď babo raď!!
Autor: soběslav dne 15. listopadu 2009 v 10:16 reagovat
RE: Proti Lidlu
ještě dodám že hrad už se opravuje. a že příští rok se bude stavět koupaliště .....
Autor: Faust dne 26. října 2009 v 21:38 reagovat
RE: Proti Lidlu
Opet pletete jednu vec s druhou- KD s rozsahlym pozemkem uprostred mesta.
Pozemek mesta nechatra ani neni ztratovy- proc se ho zbavovat? Navic pokud nekdy prijde velka voda-nechci strasit- bude planovana vystavba Lidlu problem pro okolni obyvatele- nebydlim v teto oblasti ale soucitim s nimi.
Jinak KD potrebuje opravu a je ztratovy- proti jeho prodeji jsem nerekl ani slovo-naopak jsem rekl ze megalomanske komunisticke stavby nemaji v malych mestech a vesnicich co delat. Na opravu KD se melo myslet jiste jiz drive,ale to vezi na hlavach nasich celnich predstavitelu a nejvice na hlave byvaleho starosty, ktery zaspal co se dalo- od dotaci pres mesto s rozsirenou pusobnosti,atd.ale to je na jinou diskuzi.Proste zas pisu- opravovat KD rozprodejem majetku je nesmysl-zvlast kdyz KD je pro mesto ztratovy-bud prodat nebo omezit jeho provoz.
Autor: Veselský P. dne 29. září 2009 v 13:46 reagovat
Jen proboha ať je LIDL ve Veselí
To proto, aby někteří obchodníci nemuseli pro zboží jezdit do LIDLu v Soběslavi a měli tak ještě větší zisk z prodeje lidlovského zboží v našem městě. A nejedná se o jediného také podnikatele, který přeprodejem zboží se snaží povýšit svůj zisk.
Autor: Petra Žahourová dne 8. října 2009 v 22:17 reagovat
RE: Jen proboha ať je LIDL ve Veselí
Dobrý den, musím se taky vyjádřit, neb prsty už mne svrbí a problematika se mne, jako obchodníka na náměstí dotýká. Klidně ať je Lidl ve Veselí, ano, ale na kraji. Probuďte se proboha lidi, když si postavíme Lídl před kulturák, zabijeme náměstí. Tím nemyslím na sebe ( i když také malinko),ale s jeho otevřením zmizí všechny potraviny, zelenina, pekárna z náměstí a co nám tam zbyde? To chcete? To chcete aby se na náměstí vyhloubila díra,napustila vodou a pustily se na ní kachny a labutě? Už teď je tam mrtvo díky zavřenému mostu, na náměstí stojí život už teď, už teď se nám těžko přežívá, ale snažíme se to ustát,ale Lídlem nám dáte poslední ránu!
Možná se tu najde spousta těch, kteří nám to samo nepřejí a řeknou,tak běžte pracovat jinam atd. Ale to přeci není řešení.
Já jsem jednoznačně PROTI LÍDLU!!!!
Autor: jirka dne 9. října 2009 v 09:57 reagovat
RE: Jen proboha ať je LIDL ve Veselí
Vy jako obchodnice jste si zvolila obchod také ve středu města a po ostatních chcete aby si ho postavili na kraji?V lidlu je omezený sortiment zboží, ale malí obchodníci můžou konkurovat když ne cenou, tak kvalitou a jiným sortimentem. Nechápu z čeho máte zrovna Vy strach, když prodáváte jiný sortiment zboží, než je v lidlu. AD market drží hlavně škola, tak tam asi taky problém nebude. Na druhou stranu souhlasím s tím, že je tu díky mostu méně lidí, ale až budou napojovat dálnici tak bude všechen provoz sveden přes veselí tak jich tu bude více. Ještě tochu ironie. Odpůrci lidlu ho nechtějí ve středu města, protože je střed města klidová zóna, tak budou mít na náměstí klidu dost.
Autor: Petra Žahourová dne 9. října 2009 v 14:51 reagovat
RE: Jen proboha ať je LIDL ve Veselí
Jirko, ironie byla trochu jedovatější než je zdrávo,aledejme tomu. Zavřený most i můj sortiment ovlivnil dost, tržby šly dolů o 43%. Klidovou zónou se možná rozumí park u Kd, klid pro maminky s dětmi nebo kam mají chodit? Na zarostlý dopravák, na parkoviště před další supermarket? Snad vy i já dobře víme,že tu není nic a tak je přeci hloupost nechat si vzít to poslední, co tu zbylo. Prachy přeci nejsou všechno. Docela mi to připomíná tu situaci ze Slunce,seno,erotika, kdy Italové platili za to,že se turisti budou jezdit dívat do Hoštic...tady místo Italů vystupujou školení manageři z Lídlu a snaží se ulovit nejlukrativnější pozemky ve středu města....apropo, proč se tu tím vlastně zabýváme? Je to záplavová oblast? je...je tam stavební uzávěra? je-tedy alespoň by měla být...nebo mi snad chcete tvrdit, že ten humus co tekl kolem Kd a mimo jiné zničil terasu před ním, se mi jenom zdál??? Ne, byla tam voda,takže stavět se tam NESMÍ A BASTA!
Autor: letec dne 14. října 2009 v 22:18 reagovat
RE: Jen proboha ať je LIDL ve Veselí
Jak už jsem tu jednou psal pokud neprojde referendem prodej pozemku u KD má LIDL připravenou druhou variantu. A tou je koupě Lucie od pana Vacka , ktetá by byla zbourána a místo ní postaven supermarket . Takže to nakonec dopadne tal že LIDL bude stát v centru města a naproti němu bude chátrající KD . Měso přijde o 30 mil. a pan Vacek se konečně zbaví Lucie kterou nemohl dlouho prodat .
Autor: Petra Žahourová dne 15. října 2009 v 22:15 reagovat
RE: Jen proboha ať je LIDL ve Veselí
30 mil na opravu kulturáku je stejně žalostně málo, za to by se v dnešní době opravila snad střecha a něco málo navíc- možná okna v jednom patře,ale ani to....
Autor: Max Haf dne 25. června 2009 v 19:59 reagovat
Chcú aspoň třicet!
Čím více supermarketů tím lépe pro lidí! Penny je supr lepší ceny a některé až o 50%=čím více supermarketů=více pracovních příležitosti i když nic moc...=konkurence=opravdu lepší akce=tedy nižší ceny.
Autor: afa-jih dne 24. června 2009 v 12:50 reagovat
Stop globalizaci
Zdravíme,
jako organizace bojující proti útlaku se nemůžeme spokojit se zabíráním města další nadnárodní společností, která městu přinese jen další konzumní prostředky!
Naprosto mylné jsou důvody jako nižší ceny zboží, jelikož je všem jasné jak se supermarkety dohadují (viz. TESCOxPENNY), nebo kulturní vyžití obyvatel,které bude znamenat rok ,,bordelu,, v centru města způsobeném stavbou a poté snad novým kinem? které bude dražší než to minulé, kam stejně nikdo nechodil?!
Ptejme se kdo to vše zaplatí? Proč stavět v absolutně záplavové oblasti, kde obyvatelům na stranách řek se nedaří získat pojistku proti povodni a supermarket to má vše vyřešené?ptejme se na detaily a nehledě na to, že...NECHCEME Z VESELÍ OBCHODNÍ ZÓNU U BUDOUCÍ DÁLNICE!!!!!
starší příspěvky »
strana 1/5
 ::. FIRMA Veselsko .::

SHČMS-Sbor dobrovolných hasičů Veselí nad Lužnicí

V. Slukova 283, Veselí nad Lužnicí
  • Sdružení a spolky
  • Web
občanské sdružení působící na úseku požární ochrany

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 7 hodinami
deník.cz

Soběslav si dojela v dohrávce pro tři body do Příbrami a bude hrát o druhé místo

před 17 hodinami
Jižní Čechy Teď

O čem píše čerstvý Týdeník Táborsko?

včera
deník.cz

Hokejová KL: Po čtyřech kolech již nezůstal v soutěži nikdo bez ztráty bodu

včera
Jižní Čechy Teď

V muzeu ve Veselí chystají přednášku o nacistickém kolaborantovi

včera
Zdopravy.cz

Obchvat v krajině s rybníky má územní rozhodnutí. Úřad předběhl plány ŘSD

před 2 dny
Policie ČR

Policisté z Veselí nad Lužnicí podpořili nemocného kamaráda

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

Z obchodu v Soběslavi zmizelo zboží za tisíce korun. Policie pátrá po mužích z fotografií

před 2 dny
Policie ČR

Poznáte muže z fotografie?

před 5 dny
Jižní Čechy Teď

V pátek se otevřely brány chovatelské výstavy v Soběslavi. Návštěvníky přivítají i v sobotu a v neděli

před 5 dny
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku? Sobota i neděle nabízí fotbalovou podívanou

před 5 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Legiovlak v Soběslavi nabízí prohlídku repliky legionářských vagónů

před 5 dny
Český rozhlas

Počátky a Žirovnice odsouhlasily společnou železniční stanici u Stojčína, pak se jim to nelíbilo

před 5 dny
Táborský deník

Chovatelé v Soběslavi zvou na největší výstavu v historii. Ukážou stovky zvířat

před 6 dny
Český rozhlas

Škola, kde se pije pivo. Ve Veselí nad Lužnicí vyrůstají budoucí sládci, bez ochutnávek se výuka neobejde

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.