Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?

celkem příspěvků k článku: 23
Seznam příspěvků k článku:
Komentář k článku:
Řešení problému veselského kina
Poslední dobou se hodně diskutuje téma využití stávající budovy městského kina......
 Vložit příspěvek
 Zpět na článek | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: maxová dne 13. dubna 2007 v 14:31 reagovat
ha
Tady aby se člověk bál dožít požehnaného věku hned je to ostaním divný a snad i závidí.Musím se občas na českou mentalitou pousmát:-)))
Autor: Taminka dne 13. dubna 2007 v 15:02 reagovat
RE: ha
Nikdo jí nic nezávidí a já jí ten věk přeju, jen si prostě myslím,že v tom svým požehnaným věku se má doma rejpat v záhonech a nebo jezdit po výletech a svý místo uvolnit někomu, kdo třeba práci nemá a rád by něco dělal. Vždyť je jí přes osmdesát - to je jak za totality, funce na doživotí. Promiň,ale nad tvým příspěvkem si klepu na čelo. A taky vím,že spousta Veseláků jede raději do Multikina i kvůli tomu,aby je tady ve veselským kině nesprdla ta paní hned při příchodu dovnitř!
Autor: maxová dne 16. dubna 2007 v 18:57 reagovat
RE: ha
Nebude dlouho trvat a budem chodit do důchodu v těch osmdesáti to jsem zvědavá co budete říkat potom ono je to jedno kdo tam je myslím že by jste si určitě něco našli .Když tam bude mladý člověk zdravý budete říkat že si nesežene pořádnou práci když tam bude nějaký postižený budete říkat že neleží doma asi tak to tu chodí.Ale myslím že tu je diskuze o Kinu a ne o paní Lavičkové.Asi jste stáří ještě nezažila tak těžko můžete soudit co by měl ten člověk dělat každý má jinou vitalitu a chuť
Autor: Taminka dne 13. dubna 2007 v 08:38 reagovat
achich ouvej
Omlouvám si, jestli někdo můj příspěvek pochopil nějak hanlivě. Prostě jsem tím chtěla říct, že to Kino mělo být v kulturáku už dávno,takhle se jen prohlubuje jeho ztráta a město solí dál peníze, tím,že by onu nesmrtelnou tetu poslali domů, ušetřila by se snad spousta dalších nákladů-na její plat a na plat zaměstnanců v kině atd. Jistěže má požehnaný věk, budiž jí to přáno,ale k obdivu na tom nic nevidím. Někdo má prostě v genech dlouhověkost a někdo né, někdo tam má nemoci a někdo zdraví. Ta paní se o to sama nijak nezasloužila, je jí to zhůry dáno a tak na tom není co obdivovat. Sorry.
s tím,že se využili prázdné prostory v MŠ pro DDm souhlasím, protože jsem nikdy nebyla zastáncem toho,aby se stavěl dům dětí nový. Město má i takhle ve své správě spousty jiných budov a ty chátrají,takže si myslím,že by se spíš měly stávající budovy opravovat a né stále stavět nové a nové. Co s kinem? To nevím, možná bych jej někomu pronajala,kdo by předložil kvalitní podnikatelský záměr.
Autor: Taminka dne 13. dubna 2007 v 08:42 reagovat
RE: achich ouvej-pokračování
TS se mi tam jeví jako nesmysl a skřípou mi zuby při přestavě,že by snad kontejnery měly stát před promítacím plátnem! Jedna z mých myšlenek se ubírá k TS Žába, které stále hledá nové a nové prostrory a pak si myslím,že Veselí II stále chybí služná tělocvična nebo sportovní hala a tady zase nevidím problém v přebudování.....nevím, jsem jen ženská. Nad tím by asi měli debatovat chlapi.
Já osobně dávám přednost Multikinu asi jako téměř každý Veselák. Sice je to kapánek dražší,ale ráda o shlédnutém filmu debatuji,což mi v multikině vyhovuje,že si můžu pak ještě s přáteli sednout nad sklenku dobrého moku a nebo si dát večeři---zde bych viděla velké možnosti ve vinárně v kulturáku. Určitě se zde nabízí možnost otevření kinokavárny
Autor: maxová dne 12. dubna 2007 v 15:34 reagovat
Kino
No abych pravdu řekla vůbec se mi nelíbí kanceláře v kině .Zase je pravdou že by se mělo v Kině vytvořit něco, co by částečně hradilo náklady.
Kino má svou architektůru ,která by se měla zachovat i tím co tam bude.Kanceláře v kině mě připadá jako nepromyšlený a okamžitý nápad.Tento problém má zpousty variant a pohledů tak by se opravdu mělo uvažovat
Autor: Stanislav Kaisler dne 12. dubna 2007 v 08:46 reagovat
Kino
Podle mě dostupných statistik je průměrná návštěvnost v kině přibližně 4,5 člověka na představení. Dotovat takovéto zařízení částkou blížící se milionu ročně je nesmysl. Proto budu podporovat přestěhování kina do malého sálu v KD s tím, že tento prostor by měl být jako kino upraven.

A co s objektem kina? V současné době leží na stole možnost využít jej (po přestavbě) jako administrativní prostory pro technické služby, jako náhrada za nevyhovující "papíráky", kde sídlí teď. Mě osobně se na tomto návrhu nelíbí to, že by byla tímto oddělena administrativa od provozu, tedy garáží, sběrného dvora atd.
Autor: Radim dne 12. dubna 2007 v 07:04 reagovat
Kino
Já mám takový dojem, že problém s domem dětí a mládeže je již vyřešen a to umístěním do budovy MŠ na Blatském sídlišti.
Kino bych klidně zachoval, ale určitě by to chtělo výměnu jak zvukového a promítacího zařízení, tak hlavně křesla (snízění kapacity => větší prostor na polstrovaná křesla). Po hodině strávené v těchto "židlích" si připadám jako bych seděl v mraveništi. HRŮZA.
Autor: MAX dne 12. dubna 2007 v 08:14 reagovat
RE: Kino
takže děti ze dvojky to budou mít trochu z ruky co? Ale to je klasickej problém poslední doby, bylo to za Hynka a je to i teď. Všechno umístit k náměstí.
Autor: Stanislav Kaisler dne 12. dubna 2007 v 08:53 reagovat
RE: Kino
Ještě doplnění, chtěl jsem svou odpovědí naznačit, že rozhodně mou motivací pro přestěhování DDM do MŠ Blastké sídliště, když jsem hlasoval pro, nebylo to, že bych si říkal: "Hurá, zase něco mohu přestěhovat na náměstí, ať to Mezimostí utře nos!" Ale to už jen tak na odlehčení :-)
Autor: Stanislav Kaisler dne 12. dubna 2007 v 08:36 reagovat
RE: Kino
Ve Veselí, vzhledem k jeho dispozicícm, to bude mít vždycky někdo daleko, pro děti z jedničky je to zase naopak ideální místo.

Hlavní problém byl v tom, že situace se musela řešit rychle, DDM má v hasičárně povolenu výjimku z hygienických pravidel do konce roku, takže náhradní umístnění muselo být v tomto termínu zprovozněno. To by se v případě kina určitě nestihlo.

Bohužel Rada města neschválila stavbu již projektově připraveného nového objektu na Malém náměstí, jedním z důvodů bylo i to, že na ministertsvu se "ztratila" již přislíbená dotace. Ale, dle mého názoru, by tato možnost neměla zapadnout a časem bychom se k této variantě měli vrátit. Ono totiž často rekonstrukce nějakého objektu je daleko složitějším a dražším řešením než stavba úplně nového.
Autor: Jiří Novák dne 12. dubna 2007 v 11:01 reagovat
RE: Kino
Max má v něčem pravdu, Kino je takzvaně "na půli cesty" a ten objekt bývalého kina mi připadá natolik zajímavý, že je podle mého škoda přetvořit ho na kanceláře, tendence je opravdu veškerou kulturu a zajímavé věci vystěhovat z Mezimostí a umístit tam průmysl, také se mi taková situace nelíbí. Možná je to tím, že v zastupitelstvu je samozřejmě víc osob příslušných k části 1 a tak se to tímto směrem logicky vyvíjí a situace po povodni tomu dává pádný argument, vše se na to dá svést. Stando bojuj taky trochu za dvojku a nenech z kina udělat kanceláře, byla by to škoda je to dominanta.
Autor: Stanislav Kaisler dne 12. dubna 2007 v 11:33 reagovat
RE: Kino
Netvrdím, že nemá Max v tomto pravdu, naopak, souhlasím s tím. A tento argument na zastupitelstvu také zazněl. Ovšem rychlost stěhování v tomto případě dostala přednost. Ale (a na zastupitelstvu to také bylo řečeno) nemělo by se v žádném případě jednat o konečné řešení.

Rovněž souhlasím s tím, že udělat z kina kanceláře by byla škoda. Jeden důvod jsem napsal již výše. Dovedu si představit, že by tam mohl být nějaký klub, kinokavárna nebo něco podobného. Mám už ovšem pochybnosti, zda by to mělo financovat město, je to spíše příležitost pro spoukromého investora (jen co vyhraju ve sportce, jdu do toho :-) ). Otázka je, zda se takový najde, pokud se podívá jaká je ve Veselí obecně návštěvnost kulturních akcí, tak o tom dost pochybuji.

O tom, že právě objekt kina by byl pro DDM tím nejvhodnějším mám ale určité pochybnosti, já bych preferoval výstavbu nového objektu. Kino se mi zdá pro DDM příliš velké, byly by tam zbytečně vysoké fixní náklady (vytápění apod.).
Autor: Stanislav Kaisler dne 12. dubna 2007 v 11:40 reagovat
RE: Kino
Záleželo by na tom, jak by vypadal projekt, jinými slovy, co by se vlastně na sále udělalo. Docela by mě zajímalo, jak by sis to představoval ( a to platí i pro ostaní to platí taky). Já třeba, pokud by se to dělalo, bych měl představu sál rozdělit na dvě patra - nahoře klubovny, dole něco jako tělocvična, kde by třeba mohly působit taneční kroužky DDM i třeba Źába atd. Pak by se zde mohlo konat více aktivit a možná, že by se i ty zvýšené náklady na provoz vyplatili. Otázka je kolik by taková přestavba stála.
Autor: Stanislav Kaisler dne 12. dubna 2007 v 11:41 reagovat
RE: Kino
Náklady vyplatili, no fuj, já se stydím ....
Autor: Maxová dne 11. dubna 2007 v 22:42 reagovat
Přetvořit
Kino na Dům dětí není špatný nápad než jsem si ten článek přečetla něco takového mě napadlo takže myšlenka nepřeměněná v realitu nebyla myšlenkou .A toto je dobrá myšlenka která by se měla dostat do reality
Autor: maxová dne 11. dubna 2007 v 16:28 reagovat
dívejte se pořádně
Vy už budete v těch letech prdět do kytek zřejmě si nevidíte ani na špičku nosu když nedokážete uvažovat reálně a máte jen infaltivní poznámky
Autor: MAX dne 11. dubna 2007 v 18:10 reagovat
RE: dívejte se pořádně
Hlavně že od vás přicházej samý exkluziv myšlenky a nápady na daný téma.
Autor: maxová dne 11. dubna 2007 v 22:30 reagovat
RE: dívejte se pořádně
No když tu uvidím konstruktivní myšlenku a diskuzi nebo nápad tak ráda podiskutuji,ale zabývat se tím že budu urážet lidi kteří ještě v takovém požehnaném věku dokáží být činorodí a platní této společnosti což se o mnohých a ještě mladších nemůže říct nehodlám.Ale také nehodlám se dívat na to jak to se tu diskutuje.Přece anonimita by neměla vést člověka k tomu aby stratil zdravý rozum a slušnost.Mám ráda úvahy myšlenky a ráda si o nich povídám a píši Mimochodem myslím že Kino je zátěž pro naše město myslím že už je to jen tradice a kino žije je ze své podstaty.Dneštní doba dává lidem ohromné možnosti na to aby třeba shlédli film doma a zadarmo.A já dávám a ráda přednost multikinu které dokáže dát větší požitek a zážitek
Autor: MAX dne 12. dubna 2007 v 00:23 reagovat
RE: dívejte se pořádně
Taminka to asi takhle nemyslela. Všechno se dá pochopit různě, no třeba to tak myslela ale v předchozích příspěvkách se tak nejevila tak tomu nevěřim. Taky radši jezdim do mulťáku
Autor: Taminka dne 9. dubna 2007 v 08:58 reagovat
Nesmrtelná teta
Zdá se mi,že se tento problém řeší v našem městě již řadu let a to proto,že v kině máme nesmrtelnou tetu. Přijde mi,že nikdo na Městě nechce být ten, který jí pošle domů! Všichni se jí bojí!
Autor: Jiří Dvořák dne 5. října 2007 v 23:47 reagovat
RE: Nesmrtelná teta
Vážení !
Ty naše ratolesti potřebují občas seřvat. Máte pravdu asi se jim tam ta paní nelíbí. Ono poslouchat ve škole, doma a ještě v kině, tak třeba hledají jiná místa , kde je možné si zakouřit, možná sehnat nějakou tu drogu nebo alkohol a jiné věci a to tam ta teta hlídá. Ale jak je vidět neuhlídá chodí tam čím dál míň dětí, mi ji ještě kritizujeme, myslím, že když si tohle přečte, tak toho nechá. Je třeba aby tam nastoupil někdo mladší, instaloval tam nějaké hrací automaty, doplnil sortiment zboží ve foaje .
Možná upravil jinak sezení v sále tak aby bylo pohodlnější. Po skončení představení nezavírat nechat otevřeno alespoň do 00
Občas zařadit nějakou zajimavější produkci.
No a myslím si, že to začne i vytvářet zisky a spokojenost nás všech.
Autor: Max dne 9. dubna 2007 v 14:00 reagovat
RE: Nesmrtelná teta
Docela fajn nápad náhodou. Jenže nevymyslel to nikdo na městě, takže smůla.
 ::. UBYTOVÁNÍ Veselsko .::

Apartmánový dům Ponědraž * * *

Ponědraž  13, Lomnice nad Lužnicí - Ponědraž
  • 608 747 575
  • Cena od 240
  • Kapacita 21 os
ubytování

zobrazit další ubytování

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 2 hodinami
Jižní Čechy Teď

Pumptrackovou dráhu v Soběslavi slavnostně otevřeli za účasti profesionálních jezdců

před 15 hodinami
Táborský deník

Hraniční kámen první pozemkové reformy přišel za války o část nápisu

před 21 hodinami
Jižní Čechy Teď

V Soběslavi u Lužnice poslouchali zpěv ptačích obyvatel říční nivy. Došlo i na kroužkování

včera
deník.cz

McDonald's Cup v Sezimově Ústí. Soběslav dorazila vlakem a pěšky

včera
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku

před 2 dny
České dráhy

16.5.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Suchdol nad Lužnicí - Nová Ves nad Lužnicí

před 2 dny
České dráhy

16.5.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Třeboň - Majdalena

před 2 dny
České dráhy

16.5.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Majdalena - Suchdol nad Lužnicí

před 2 dny
Táborský deník

Nešťastný skok do bazénu Martinovi změnil život. Jeho kamarádi založili sbírku

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

Muž z Táborska bojuje po nešťastném skoku do bazénu o život. Kamarádi založili sbírku

před 3 dny
České dráhy

16.5.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Jihlava - Havlíčkův Brod

před 3 dny
Policie ČR

Pojďme pomoct - O Martinovi a jeho naději

před 3 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Jentaktaci rozdávali radost ve veselském domově seniorů

před 3 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV - OOP - Stanovení přechodné úpravy provozu "ul. Hamerská, Den dětí"

před 4 dny
Jižní Čechy Teď

Týdeník Táborsko je opět plný novinek. Co vše se dočtete?

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.