Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 47
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Komunální volby 2010
Volby do zastupitelstva města proběhnou 15. a 16. října 2010. Co očekáváte od nového vedení města, jaké jsou vaše preference, co by nemělo chybět v programu jednotlivých stran?
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Jirka dne 24. září 2016 v 14:31 reagovat
Zas je tady
To už jseš otravnej. Přestěhuj se na jiný web.
Autor: oto dne 22. září 2016 v 17:04 reagovat
Burknini! Lekcia mravnosti nemravnej Európe!

Burkini sú celotelové plavky moslimiek, ktoré sa najmä na francúzskych plážach stali jednou z najhorúcejších tém tohto leta. Reportérka Mathilde Cousinová bola napríklad svedkom ponižujúceho pokutovania ženy za to, že nemala oblečenie „rešpektujúce dobré mravy a sekularizmus“. Vyzeralo to dosť násilne, keď traja policajti obkolesili dotyčnú ženu, pričom jeden z nich držal prst na spúšti slzotvorného plynu.

Viac sa dozviete na:
http://kusvetlu.blog.cz/1609/burknini-lekcia-mravnosti-nemravnej-europe
Autor: oto dne 11. března 2016 v 19:32 reagovat
Aj socializmus mal svoje dobré stránky
Aj socializmus mal svoje dobré stránky


Nič nie je úplne čierne, ale ani úplne biele. Keď sa objektívne pozeráme na svet zistíme, že všetko má svoje pre a svoje proti. A presne tak je to aj so súčasným a bývalým spoločenským systémom. Nie všetko v tom bývalom bolo zlé a nie všetko v tom súčasnom je iba dobré. Mnohým skôr narodeným ľuďom sa preto bytostne prieči dnešné, jednostranné a propagandisticky orientované, čiernobiele videnie vzťahu medzi súčasnosťou a minulosťou v oficiálnych médiách.

Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1603/aj-socializmus-mal-svoje-dobre-stranky
Autor: Ally dne 11. listopadu 2010 v 07:45 reagovat
Stovkám lidí ve Veselí hrozí odpojení tepla, i kdy
Tak to člověk žasne, firma AMRA neplatí od dubna a nájemníkům se to oznámí kusem papíru na dveře týden před zastavením dodávky.Neskutečný, ale o co jde, pan starosta ani pan Benda v těchto bytech nebydlí...tak jde vlastně je o pár lidí , v podstatě který žijou ve Veselí cca 30let.tak teď ať si poradí...
Veselské služby to je taky partička
Autor: Stanislav Kaisler dne 10. listopadu 2010 v 20:01 reagovat
"Nové" vedení města
Starosta: Novák
Místostarosta: Matějů
Rada: Pouch, Průcha, Bártová, Zelenka, Hejl

Tedy supervelká koalice ČSSD, ODS, Sportovci, TOP 09, KDU-ČSL.
Autor: Judge dne 12. listopadu 2010 v 15:58 reagovat
RE: "Nové" vedení města
ne koalice - mafie!
Autor: Petra dne 10. listopadu 2010 v 20:25 reagovat
RE: "Nové" vedení města
:-((
Autor: J. Novák dne 9. září 2010 v 15:35 reagovat
volby
Raději se podívejte sem:

http://www.facebook.com/nestranici.veseli

možná se vám to zalíbí

Autor: Stanislav Kaisler dne 9. září 2010 v 17:04 reagovat
RE: volby
A jéjéjé, že by tohle byl důvod, který mě konečně donutí se na ksichtknížce zaregistrovat? No, zatím jsem odolával, uvidíme ...
Autor: Petra Žahourová dne 13. září 2010 v 17:28 reagovat
RE: volby
registrace není k návštěvě této stránky na FB nutná. Tedy pouze jen v případě, že nebudete chtít diskutovat...ale to už je pak na vás
Autor: Stanislav Kaisler dne 14. září 2010 v 08:51 reagovat
RE: volby
Já teda opravdu s facebookem neumím, takže možná dělám něco blbě. Když třeba vezmu poslední volební bod - Výrazné zlepšení činnosti střediska technických služeb - nastavím se na zvýrazněný text "Sdružení Nestraníků Veselí nad Lužnicí", který je nad tímto bodem a očekávám, že tam bude tento bod nějak podrobněji vysvětlen. Ale píše mi to, že pro pokračování musím být přihlášen. Ale jak píšu - možná jsem to jen špatně pochopil, jak FB funguje.
Autor: MAX dne 9. září 2010 v 00:41 reagovat
tak tohle mně pobavilo
Docela mně pbavil článek o kandidátce paní Hadravové.
http://taborsky.denik.cz/zpravy_region/veseli-ma-jednu-ryze-damskou-kandidatku-20100827.html
zvlášť tenhle odstavec:
Proč si myslíte, že je to důležité?
Protože každá žena je vynikajícím manažerem. Pokud zvládne rodinu, zodpovědné zaměstnání a ještě dělá něco navíc a k tomu i třeba dobře vypadá, tak to si myslím, že už jsou slušné předpoklady do komunální politiky.
ta paní vůbec nemá tušení co je to něco vést a za něco odpovídat :-)
A vy byste chtěla řídit město?
Myslím si, že vzdělání k tomu mám, mám patnáctiletou praxi na úřadě, takže si uvědomuji všechny těžkosti i všechny problémy, které to obnáší. Například ztrátu soukromí, ohromnou zodpovědnost. Upřímně říkám, že si vážím všech, kteří to dělají.
Mno ono v infocentru to je ta pravá praxe na starostu. Šmarjá trochu soudnosti ne?
Měly jste nějaký klíč pro obsazování míst na kandidátce?
To je právě to, co se mi líbilo. Žádné nešlo o nějaké přední místo.
z toho čiší ambice
Autor: Marie Hadravová dne 15. září 2010 v 00:08 reagovat
RE: tak tohle mně pobavilo
Nemám ve zvyku reagovat na anonymy, nicméně na Váš odepíši. Poměr 18 mužů ke 3 ženám se mi nelíbí, proto nabízím ženy k rozšíření výběru do zastupitelstva. Veselí by mohlo vypadat mnohem lépe, to je hlavní důvod, proč jsme se daly dohromady a proč bychom právě toto téma v zastupitelstvu chtěly otevřít. Nemám zkušenosti s řízením města, uvědomuji si, že to vůbec není lehké a taky se nikam nehrnu. To, co vyjde v novinách, je obvykle trochu jinak, než jaká je skutečnost. Je to pohled redaktora, a je na něm, co si z rozhovoru vybere a někdy i něco trochu přežene. Ženy jsem dala dohromady, logicky jsem se tak ocitla na prvním místě. Oceňuji to, že všechny projevily zájem něco pro město udělat a nešlo jim o to, na jakém místě se objeví. Asi jste to špatně pochopil. Za to co dělám se nestydím a klidně se podepíšu, na rozdíl od Vás.
Autor: kadlík.nováček dne 9. září 2010 v 22:39 reagovat
RE: tak tohle mně pobavilo
Ano . Soudnost je to pravé slovo.
Všechny chtěly být na posledním místě.
Představte si tu katastrofu, že se tam pár posledních dostane. A nedej bože ta první...
Autor: MAX dne 10. září 2010 v 00:19 reagovat
RE: tak tohle mně pobavilo
hehe, já to nenapsal :-)
Autor: josef dne 9. září 2010 v 15:02 reagovat
RE: tak tohle mně pobavilo
JAKO VTIP DOCELA DOBRY
Autor: Stanislav Kaisler dne 9. září 2010 v 17:05 reagovat
RE: tak tohle mně pobavilo
Snad to ale bude jen vtipem i po volbách ...
Autor: vera.machova@iex.cz dne 1. září 2010 v 19:08 reagovat
Změny? Hlavně časy se mění
Z principu mi vadí bezduché a ploché volání po změně a požadavek nových tváří. Pikantní na tom často bývá, že v mnoha případech tak volají lidé, kteří již politicky mají něco za sebou, ale v posledním období měli jen tu smůlu, že o jejich osudu rozhodli voliči pro ně nežádoucím způsobem. Oni se nyní snaží nechat si udělat facelift, změnit dres a navrátit se do příslušných pozic. To neznamená, že změna není nutná ba, vítaná. Je však třeba konkretizovat směr této změny a její podstatu. Krátce řečeno, i nový ksicht může dělat pod příslušnou taktovkou staré kousky a ne každá, i ta nejlépe zabalená a nabízená změna, musí směřovat ku prospěchu většiny občanů. Za příklad stačí vzít městské byty, které touží někteří, dnes opoziční, zastupitelé prodat nájemníkům za plnou tržní cenu a v případě jejich nezájmu i s nimi třetím osobám, kteří jim patřičným způsobem nájem osolí.
Autor: kadlík.nováček dne 2. září 2010 v 14:59 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Vážený pane Machu,
nemohu se zbavit dojmu, že ve Vaší větě : "To neznamená, že změna není nutná ba, vítaná." by měla být čárka před slovem ba, nikoli za ním. Co myslíte Vy?
Přesto Vašemu názoru rozumím a nemyslím si, že jste jen tak něco "našmrdlal", ať už patří čárka kamkoli.
Nemám ani pocit, že jsem "dobré prase, které Vám všechno spase". Ba nejsem ani uražen.
I odborný archivář ve středním věku, nemusí být vždy neomylný.
Autor: Jan Mach dne 2. září 2010 v 21:34 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Pravdu díte. Pokud píšete všemi deseti, víte, jak k tomuto dochází. Jsem rád, že si těchto věcí začínáte všímat a že jste se naučil od Vaší první reakce používat 5. pád.
P.S. Na překlepy trpíte také (oslovení se odděluje čárkou vždy). Budeme soutěžit, kdo jich najde víc?
Autor: J dne 1. září 2010 v 19:16 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Komentář psal Jan Mach.
Autor: kadlík.nováček dne 1. září 2010 v 21:09 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Pane Machu už si v tom udělejte konečně pořádek. Vaše neustálé hlášení se k autorství předchozího komentáře je více než úsměvné... :o)
Autor: Jan Mach dne 1. září 2010 v 21:56 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Pane Nováčku, tady právě vidíte, že nikdo není neomylný. Chyba se vloudila, a tak se snažím, seč je v mé moci, ji napravit. To máte tak, když prohodíte e-mail se jménem. Budu se snažit se toho do budoucnosti vyvarovat. Jen doufám, že toto nikdo jako výraz neúcty brát nebude.
Autor: kadlík.nováček dne 1. září 2010 v 23:00 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
To máte bezesporu pravdu pane Machu. Ale ten samý omyl dvakrát po sobě . . . ? :-)

Měli bychom být dle mého názoru podstatně tolerantnější.
Tolerantnější k těm, jejichž chyby a omyly nemají za následek fatální a nevratné činy.
Naopak bychom neměli tolerovat, že nám tu někdo staví hrbaté mosty a pod rouškou PPO sype hlínu na nábřeží a k Hokejce.
To jsou věci, které se mne bezprostředně dotýkají a urážejí mne. Otázkou zůstává jak se na to dívají ostatní Veseláci....
Autor: Jan Mach dne 2. září 2010 v 00:11 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Tolerantní byste ale měl být i Vy. Položil jste na městě otázku, proč je ten most hrbatý? Jednou z podmínek stavby byl požadavek, aby pod mostem prošla stoletá voda. Vzhledem k bubnu je hladina Lužnice výše než-li Nežárky (most přes Nežárku tak nemusel být hrbatý), a tak nezbývalo jiné řešení. A to mohutné zábradlí? To co u většiny mostů je ve spodní části, muselo být umístěno nahoru, protože jinak by pod mostem ta voda neprošla. Tyto informace jsem získal nejen od města, ale i od stavařů. Jinak máte pravdu. Je hnusný. A povodně? Těm se v našem městě dá zabránit v současnosti jen těžko a veškerá prozatímní opatření působí směšně. Největší chyby se staly v minulosti, kdy byly zavezeny kanály a slepá ramena v Mezimostí a povolována výstavba v záplavovém pásu v 70. a 80. letech. Ale s tím, co bylo, se nic dělat nedá. Zbývá jen se snažit minulé chyby napravit.
Autor: kadlík.nováček dne 2. září 2010 v 15:15 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Jsem tolerantní a do problematiky docela dobře zasvěcen. Nemám nic proti samotnému hrbu a důvodům proč vznikl.

Dva mosty 150 metrů od sebe a každý z jiného světa. Nemohl se most "Jaromír" mostu "Petrovi" alespoň trochu podobat...?
Nebylo snad Veselí účastníkem stavebního řízení...? Nebo je to lidem na stávajícím úřadě jedno, jaké stavby nám sem kraj "naplánuje"...? Přechod pro chodce maloval v bezprostřední vzdálenosti od mostu školák, či člověk zbavený svéprávnosti...?
Mohl bych pokračovat hodně dlouho.
Budeme se na to dále jen dívat?
Spokojíme se příště s gramaticky uhlazeným článkem, že nešlo nic dělat?
Autor: Jan Mach dne 2. září 2010 v 19:49 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Je fakt, že u mostu Jaromír mohly být použity prvky, které by ho přiblížily podobou k mostu Petr. Hlavní slovo má bohužel investor. O peníze jde vždy až v první řadě. À; propos, Vy jste při tom stavebním řízení byl? Já ne a nevím, co město mohlo vyjednat. Umístění přechodu pro chodce má určitá pravidla s ohledem na jeho vzdálenost od křižovatky. Přechod bude buď přibližně tam, kde je, a nebo nebude vůbec. Vyberte si.
Autor: kadlík.nováček dne 2. září 2010 v 20:22 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Investor platí. Určuje, co, za kolik, komu, jak apod. Při věcné a důkladné obhajobě mohl mít most "Jaromír" jinou podobu. Stačilo se na to nevykašlat!
Město, jako účastník řízení, mohlo vyjednat cokoli!
Přechod má svá pravidla, to máte pravdu.
Tady prostě a jednoduše někdo udělal chybu a jiný to neřešil. A někdo by měl být hnán k odpověznosti.
Nyní se má přechod posunout o cca 12m k Besedě. Tuším, že za cenu cca 40.000,- Kč.
Snadno to zaplatíme. Z peněz nás všech to nebolí...
Autor: Petr Hynek dne 26. září 2010 v 23:45 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Vážení, pro informaci. Na posledním zastupitelstvu 22.9. byla ve III.rozpočtové změně schválena částka na přesunutí přechodu u mostu přes Lužnici ve výši 573 tisíc Kč. To nemilé překvapení - jak psal v tištěném Veselsku místostarosta - a částka na jeho nápravu, zastupitelům zas až tolik nevadila. Nikdo není za nic odpopvědný, prostě se jen něco zanedbalo. Toto je však jeden z důvodů, proč tak často v našem městě na to či ono prostě peníze nejsou.
Autor: chameleon dne 28. září 2010 v 10:42 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Hezký folklór tradičních, unavených politických maloosobností. V tom, co budu dělat lépe, moc jasno nemám, ale snažit se zvítězit tím, že jen dokola pomlouvám a ukazuji na nedostatky ostatních, v tom mám jasno zcela dokonale! Ano, pane Hynku, tentokrát jsem rozhořčen s Vámi. Ta oplzlá sumička za překlad přechodu je vskutku do nebe volající! Jen škoda, že jste i Vy seděl v zastupitelstvu, které celý projekt nového mostu schválilo! Jako stavař jse možná mohl vyvinout více aktivity, po které stále voláte, aby se takovýto projekt neschválil. Mohl jste možná zorganizovat zase nějakou petici!!! (-:
Autor: Stanislav Kaisler dne 28. září 2010 v 23:06 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Milý chameleone, než někoho kritizujete, měl byste se nějprve informovat, jak to ve skutečnosti je. Zastupitelstvo projekt mostu přes Lužnici neschvalovalo.
Autor: chameleon dne 29. září 2010 v 08:29 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Pokud do tak důležité věci, jako je životu nebezpečný most nemluvilo naše zastupitlstvo, pak nemá smysl ke komunálním volbám vůbec chodit!!!
Autor: Stanislav Kaisler dne 29. září 2010 v 10:00 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Tak v tom se neshodneme, i když částečně se s tím dá souhlasit. Ale jen v tom smyslu, že zastupitelstvo schvaluje mantinely (územní plán apod.), ale už nemá pravomoc některý projekt zarazit či schválit pokud jej zároveň nefinancuje. A tady byl investorem kraj. Takže schválení konkrétního projektu pak bylo v kompetenci státní správy (stavební úřad) a ne samosprávy. Nicméně určitě existovala možnost vyvinout větší tlak na kraj, aby k názoru města přihlížel. Někteří zastupitelé se o to na jednání zastupitelstva pokoušeli. Nicméně většina jich nebyla. Jen tak mimochodem, jako zastupitelé jsme dostávali docela zkreslené informace, cituji ze zápisu z jednání zastupitelstva z 10.12.2008: "Pan Fejtl vznesl dotaz, zda nový most přes řeku Lužnici bude rovněž obloukový jako je most přes řeku Nežárku. Starosta města odpověděl, že bude zachován současný charakter mostu.". Vizualizace, ze které bylo patrné že tomu tak nebude se dostala na zastupitelstvo mnohem později, kdy už byl projekt schválen.
Autor: Lada dne 28. září 2010 v 11:42 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Machu si průhlednej :)
Autor: chameleon dne 28. září 2010 v 13:17 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Ano znám pana Macha zde z příspěvků, a aby nemusel on se obhajovat, říkám já, že nejsem pan Mach. S jeho levicovou idologií a onanií nad českým jazykem na "Chadtovacím" serveru rovněž nesouhlasím! A tohle byl, vážení spoluobčané, můj poslední příspěvek na téma Komunál! Asi jsem zde zbytečně vířil vody, mnohým se to nelíbí, ale věřte, že to nedělám z osobních důvodů. Politika není nic pěkného, ale občas se mezi politiky najde na různých úrovních nějaký idealista. Ten by měl dostat zelenou! Protože pragmatiků už bylo dost. A díky nim jsme tam, kde jsme! Proto se mi líbí program VV a některé osobnosti na jejich kandidátce, a proto se mi nelíbí, že opravdové osobnosti sdílí stejný "volební politický papír" jako osobnosti, které v zastupitelstvu, radě a vedení města nemají co dělat!!!
Autor: Jan Mach dne 2. září 2010 v 21:07 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Udivují mě Vaše znalosti o tom, co město může a nemůže. I město je limitováno finančními možnostmi investora. Podle hesla ber, nebo nech být. Mohlo se nám také stát, že nebyl postaven most žádný. Při současné investiční politice je to předpoklad velmi reálný. V záležitosti přechodu je to tak, že v projektu mostu byl požadavek na zachování přechodu. Ten zůstal zachován, ale nyní musí být bohužel opravdu přesunut. Jinak platí, co jsem napsal. Vy si myslíte, že jste jediný, kterého štve, že vše nejde optimálně? Myslíte si, že ve městě jsou samí lemplové a blbci? Já byl také radikálnější, ale při bližším pohledu zjistíte, že vše z objektivních (to je hnusné slovo) příčin nejde, jak by mělo. Mnohdy je to otázka stupidních předpisů a mnohdy i lidí. Netvrdím, že příčina problémů musí být vždy mimo město. Když se však podíváte na možnosti města, je procentuálně pravděpodobnější, že příčiny mnohého nejsou jen na jeho bedrech.
Autor: kadlík.nováček dne 2. září 2010 v 21:43 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Konečně s Vámi nemohu souhlasit.
Cena tohoto mostu byla dána, avšak město mohlo a mělo promlouvat do jeho podoby.
Je to něco, co tu budeme mít v centru města na hodně, hodně let. Možná ho podědí i další generace!
Nikdo si dnes nedovolí postavit záležitost tak, jak říkáte, že nemusel být most žádný. Věřte!
Přechod. Ano, požadavek na zachování přechodu. Ale kde? Vzhledem ke tvaru a technickému řešení mostu? Špatné zadání pane kolego!!!
Nemyslím, že ve městě, potažmo na Radnici jsou samí lemplové a blbci.
A že všechno nejde "jako po drátkách" ? Bohužel nejde. Nic není v životě ideální.
Se závěrem souhlasím. Ovšem město samo nic nedělá. Město ve smyslu Radnice, je team lidí, se starostou v čele.
Pokud ten v čele nebude velet a hnát team k lepším výkonům, bude se nám stále častěji stávat, že nám tu nějaký investor postaví třeba na náměstí hranatou kouli ze skla a papíru, nebo nakreslí dle zadání přechod. Ovšem v zatáčce a modrou barvou.
Máme to vzít? Je to přeci zadarmo ... :-)
Autor: Jan Mach dne 2. září 2010 v 22:08 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Netvařte se, že netušíte, koho jsem pod termínem město myslel. Nedomnívám se, že ten tým nic nedělá. Ale musím říci, že jsem šťastný, že jsem vyrostl z doby, kdy jsem byl přesvědčen, že všichni jsou blbý a já su letadlo. Vy neznáte prokletí veřejného sektoru? Dnes prašulky jsou, tak stav. Zítra už nebudou. A postavit hranatou kouli na pozemku města je snad trochu něco jiného, nežli most na komunikaci kraje.
Autor: kadlík.nováček dne 2. září 2010 v 23:10 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Nebojte, tuším.
Také se nedomnívám, že ten team nedělá vůbec nic. Pár lidí něco dělá. Ale jen pár a jen něco. Velení vázne, morálka upadá, a tam je pes hlínou zaházen, dle mého chabého úsudku.
O veřejném sektoru vím více, než bych si sám přál.
Autor: Jan Mach dne 2. září 2010 v 23:33 reagovat
RE: Změny? Hlavně časy se mění
Víte, mám pocit, že se na to díváte příliš skepticky. Proč se tedy nevydáte jako rytíř ve zlaté zbroji zabít tu saň. Kandidujte a vykopejte toho psa. Mimochodem se nám v průběhu této diskuze podařilo „upozadnit“ pana Hynka. Ten nebude rád.
Autor: Petr Hynek dne 1. září 2010 v 01:47 reagovat
Komunálky 2010
Pročítám první názory týkající se komunálních voleb a nemuhu jinak, než-li souhlasit. Ano, Veselí n.L. potřebuje nové tváře. Hlavně v zastupitelstvu a radě. Aktivní s jasným názorem na dění ve městě, bez podtextu osobního zájmu, či zájmu úzké skupiny obyvatel. Velmi dobře vím, jaké výstupy - usnesení přijímá pasivní rada a naoopak jak se velmi dobře spolupracuje s aktivní a názorově vytříbenou a nepodjatou radou. To samé platí pro zastupitelstvo. Proto všem doporučuji, aby ještě před tím, než si vyberou z kandidátek toho svého favorita do voleb, navštívili poslední zasedání zastupitelstva 22.září a tam si udělali obrázek o tom, jak zastupitelé pracují, jak se na jednání ZM připravují, jaký přehled o projednávaných bodech a městě mají a co vlastně jejich přítomnost na zasedání městu přináší. A na jednání zastupitelstva by měli zavítat právě ty nové tváře. Zde totiž získají první zkušenosti o tom jak se jedná, čeho se možná vyvarovat a co je pro obyvatele a rozvoj města důležité.
Autor: Pozorovatel dne 30. srpna 2010 v 11:55 reagovat
Článek VV?
Kam pak zmizel článek VV? Že by strach z kritiky a příspěvků?
Autor: Jaroslav Chadt dne 30. srpna 2010 v 12:12 reagovat
RE: Článek VV?
Každý přispěvatel může nastavit při vkládání článku datum uveřejnění i datum konce platnosti článku. Toto je právě případ, kdy datum platnosti článku vypršelo. Pokud mám správné informace, tak na následujícím jednání VV bude dohodnuta oficiální podoba sdělení pro občany.
starší příspěvky »
strana 1/2
 ::. FIRMA Veselsko .::

Dům dětí a mládeže, Veselí nad Lužnicí

Blatské sidliště 570, Veselí nad Lužnicí
  • Zábava
  • Web
  • 381 581 191
Zájmové kroužky pro děti a mládež, letní tábory a pod.

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 12 hodinami
Veřejné zakázky

Tělocvična u II. Základní školy, Veselí nad Lužnicí

včera Muž bez řidičáků pod vlivem drog ujížděl na Táborsku policistům. (15. dubna 2024)
iDNES.cz

Zdrogovaný muž bez řidičáku ujížděl hlídce rychlostí 150 km/h, boural na mostě

včera
Jižní Čechy Teď

VIDEO: Zkouřený řidič ujížděl policii. Po Soběslavi se prohnal rychlostí téměř 150 kilometrů v hodině. Pak boural

včera
Policie ČR

Snažil se ujet policistům

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

Sprejer počmáral vlak ve Veselí nad Lužnicí. Způsobil škodu za nejméně 30 tisíc korun

před 3 dny
České dráhy

16.4.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Jarošov nad Nežárkou - Popelín

před 3 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV - OOP - PÚP - MK ul. Pod Markem, Veselí nad Lužnicí, rekonstrukce panelového domu

před 3 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA - OZNÁMENÍ O PROJEDNÁVÁNÍ NÁVRHU ZADÁNÍ ÚZEMNÍHO PLÁNU VESELÍ NAD LUŽNICÍ

před 3 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Pozvánka na 9. zasedání zastupitelstva města Veselí nad Lužnicí dne 24.04.2024

před 3 dny
Veřejné zakázky

Objekt občanské vybavenosti pro dětskou skupinu

před 3 dny
Táborský deník

Růžové koruny a duhové koberce lákají fotografy. Ve Veselí si lze i zasoutěžit

před 4 dny
Policie ČR

Posprejovaný vlak

před 4 dny
České dráhy

14.4.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Suchdol nad Lužnicí - Majdalena

před 5 dny
Český rozhlas

Funny Fellows, Veselí chlapíci, ze Slovenska rozehřáli publikum milou hudební zábavou a skvělým výkonem

před 6 dny
České dráhy

12.4.2024 Mimořádnost na trati 220 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.