Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 720
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle diskuse
» Komentáře jsou řazeny podle datumu od nejnovějších.
Autor: Anča dne 13. listopadu 2016 v 18:36 reagovat
RE: web Veselská drba
Tak drbani kde jste? Člověk se ani nepobaví když nepíšete.Ne, že byste psali zábavně, ale jak jste tupí stojí za zamání.
Autor: Anča dne 1. listopadu 2016 v 17:15 reagovat
RE: web Veselská drba
Tak nějak se zdá, že "Veselské drbně" či spíše žumpě vyschnul inkoust.V červnu se holedbali, že po prázdninách budou v psaní úderničit, ale kdeže loňské sněhy jsou. Žádná škoda.
Autor: takyveselskadrbna dne 21. června 2016 v 08:06 reagovat
RE: web Veselská drba
Konkrétně prosím. Co konkrétně je vypocená zrůdnost a nepravda? Co je na žalobu?
Autor: Jarda dne 20. června 2016 v 13:36 reagovat
RE: web Veselská drba
Já si naopak myslím, že ty věci o příbuzenských vztazích jsou jediná opravdová fakta na stránkách drbny :-D. Samozřejmě si musíme odmyslet podtext a nádech toho, že autor přinesl objev tisíciletí a odhalil komplot jako prase :-).
Autor: Jana Fricova dne 20. června 2016 v 12:28 reagovat
RE: web Veselská drba
Články na drbně mne popravdě příliš nezajímají,ale jsem v šoku z toho, že někomu vadí informace o tom kdo je s kým v příbuzenském vztahu. To jsou snad věci o kterých se veřejně nemluví ?
Autor: Vlasta dne 19. června 2016 v 06:51 reagovat
RE: web Veselská drba
Pomalu příbývají příspěvky, či spíše hloupé plky na "veselské drbně" a až na jeden pochvalný, kde je podepsán p. Hynek chybí u všech podpis autora. Jedná se tedy o anonym i když o mnoha autorech má pozorný čtenář dávno jasno. Mnohé vypocené zrůdnosti jsou vhodné na žalobu. Nikdo se však s takovými anonymnímy žvásty nechce špinit. Ale veřejně rozebírat rodinné vztahy může jen "blbec" a je to na přesdržku.
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. června 2016 v 16:43 reagovat
RE: web Veselská drba
Ach jo, Kde jsem napsal, že jsou všichni blbí? Jen prostě za vším nevidím korupci, rozkrádání a spiknutí, takže jsem nabídl možnost, jak si zdánlivě nesmyslné částky na Sociální poradenství vysvětlit. Vezměte si rok např. 2005. Zde http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/553271-veseli-nad-luznici/vydaje/socialni-veci/2005 je na sociální poradenství částka 60 621 120 Kč. Z toho provoz 3 211 120 Kč a investice 57 410 000 Kč. Na webu města zde: http://www.veseli.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=18068&id_dokumenty=211454 je v kapitole výstavba, investice částka 57 139 000 Kč. Je to náhoda či ne, že jsou ty částky skoro stejné? V té době jsem v zastupitelstvu nebyl, jen si prostě myslím, že to náhoda není. Jen se prostě ta částka jedno nazývá Sociální poradenství (neptejte se mne proč, to je otázka na autory toho webu) a jedno Výstavba, investice, domov důchodců. Jen tak mimochodem, nikde jinde na té stránce tak vysokou částku v roce 2005 nenajdete. Mě to prostě připadá logické.
Autor: Anča dne 5. června 2016 v 10:55 reagovat
RE: web Veselská drba
Tak je to vyřízené, všichni jsou blbí včetně oficiálního webu, jen pan exzastupitel vše ozřejmil a je ten nejchytřejší. Na web www.obce.cz se velmi často odvolává i bývalý starosta Hynek a nehovoří o tom že web nemá pravdu, či je cinknuty. Údaje jsou do webu snad vkládány z dat poskytnutých jednotlivými radnicemi, nebo si je kdosi cucá z prstu?
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. června 2016 v 08:26 reagovat
RE: web Veselská drba
Už léta se hovoří o tom, že 2. ZŠ chybí pořádná tělocvična. A právě pro výstavbu tohoto zařízení se alespoň v časech kdy jsem sedíval v zastupitelstvu a kdy se kino prodávalo počítalo s oním pozemkem, kde jsou stavebniny. Koupí kina paní Filípkovou a přestěhováním stavebnin by se pozemek uvolnil a stavbě by (po sehnání peněz) nic nebránilo. Proto jsem je nazval strategickým.
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. června 2016 v 08:21 reagovat
RE: web Veselská drba
koukal, Anča: no, stačilo se myslím podívat na to, co je v čerpání rozpočtů tady: http://www.veseli.cz/cerpani-rozpoctu-mesta-veseli-nad-luznici/d-130361/p1=30763 . Ty částky se téměř shodují s výdaji na investice do výstavby domova důchodců, takže "záhada" je podle mne hned vyřešena, Proč je to ovšem na tom webu http://www.rozpocetobce.cz začleněno do kapitoly Sociální poradenství netuším, to je prostě nějaká blbost.
Autor: Anča dne 5. června 2016 v 07:16 reagovat
RE: web Veselská drba
Velice zajímavé čtení. V ostatních letech výdaje max. kolem 10 mil., ale i podstatně méně. Ve zmíněných letech za posledního mandátu p. Hynka nesrovnatelně i více než 50 mil. bylo vydáno na sociální poradenství. Kdopak asi radil a co poradil tehdejší sestavě vedení radnice? A zejména kdo z toho měl do vlastní kapsy. Neměl by se tím zaobírat kontrolní výbor současného zastupitelstva? Neměla by o tom také napsat "Veselská drbna" když do ní píší i tehdejší veselští mocní?
Autor: koukal dne 4. června 2016 v 21:20 reagovat
RE: web Veselská drba
zajímavá je zejména výdajová položka socíální věci a po rozkliknutí sociální poradenství - od roku 2002-2006 - když se porovná s jinými lety ...
Autor: Evžen dne 1. června 2016 v 21:18 reagovat
RE: web Veselská drba
Máte pravdu a jet toho víc. Vnitřní zdivo a mnohdy i to nosné, má dlouhé praskliny široké i několik cm. Město koupilo objekt v mnohem horším stavu než jej prodávalo. Obávám se, že i díky zásahům (vybourané zdi v hale atd.) je objekt spíše na zbourání....
Autor: letec dne 1. června 2016 v 18:06 reagovat
RE: web Veselská drba
Docela by mě zajímalo, jestli si někdo ze zastupitelů, kteří zvedli ruku pro zpětný odkup kina, tento objekt prohlédl. A pokud ano pochybuji o jejich zdravém rozumu, neboť když město kino prodávalo, jednalo se o provozuschopnou budovu a tou už zcela jistě není. Bohužel noví majitelé ve snaze ušetřit kino několik let nevytápěli a navíc ani nevypustili topení a tak došlo v celém objektu k roztrhání všech litinových radiátorů vlivem působení mrazu. Tak že, budova je nyní uvnitř vlhká a místy i plesnivá a navíc bez možnosti ji vytápět, nebo alespoň temperovat.
Autor: Takyveselskadrbna dne 1. června 2016 v 16:17 reagovat
RE: web Veselská drba
Jistě pochopíte, že na nějaké diskuzi jména konkrétních osob uvádět nebudu, jednak by třeba dotyčný nebyl rád a jednak by mě za to někdo určitě zase napadl...Ovšem, jak jsem uvedla, kdo má zájem, jméno si může každý podle č. pozemku vyhledat v katastru nemovitostí. Je to jednoduché.
Autor: Anna dne 30. května 2016 v 17:39 reagovat
RE: web Veselská drba
A já si za nimi také stojím, za pravopis se omlouvám,
ale trapnější je lidi dezinformovat. Můžete konkrétně napsat jaké soukromé osobě byly pozemky prodány, když to tak dobře víte. Děkuji
Autor: Takyveselskadrbna dne 30. května 2016 v 16:22 reagovat
RE: web Veselská drba
Ale no tak... v první řadě si informace ověřte znovu Vy, zjevně máte problém s jejich interpretací. Já si za nimi stojím. A když vám zbude trochu času, doučte se pravopis. Když jako pravá veselská anti-drbna poučujete ostatní, je trapné dělat pravopisné chyby... tedy jestli je vůbec ve svém příspěvku najdete.
Autor: Anna dne 30. května 2016 v 09:18 reagovat
RE: web Veselská drba
To jste to moc neupřesnila - spíš jste to jako pravá drbna popletla, p. Filípková žádnou část pozemku neprodala soukromé osobě (ani by to nešlo, protože město mělo pětileté předkupní právo) ba naopat vykoupila pozemek pod bývalou kotelnou, který byl soukromé osoby a né města a přikoupila dalších 500 m - bývalý kovošrot a a s těmito všemi pozemky kino smněnila za pozemek u školy + doplatek, takže si nejprve ty informace, které jsou dohledatelné zjistěte a ověřte a pak něco pište, stačí se podívat do nahlížení do katastr nemovitostí
Autor: takyveselskadrbna dne 28. května 2016 v 08:51 reagovat
RE: web Veselská drba
Pro upřesnění - p. Filípková odkoupila kino včetně okolních pozemků, cenu a rozsah pozemků lze dohledat v materiálech města, které jsou veřejně přístupné. Potom část pozemků samostatně bez budovy kina prodala soukromé osobě, rozsah a komu lze dohledat ve veřejně přístupném katastru nemovitostí, cenu samozřejmě ne. Nyní městu prodává samostatně budovu kina jenom včetně pozemku pod ním, cenu lze dohledat v materiálech města. Potom stačí tyto informace porovnat. Tedy žádná snůška drbů a dezinformací.
Autor: takyveselskadrbna dne 28. května 2016 v 08:44 reagovat
RE: web Veselská drba
A vy přesně víte, proč k prodeji Lidlu nedošlo? A odkud to víte? Třeba se nedohodli z jiných důvodů nebo Lidl odstoupil sám.
Autor: takyveselskadrbna dne 28. května 2016 v 07:33 reagovat
RE: web Veselská drba
Kouzlo celé "operace" bylo v její finanční stránce. Odkupem kina přilehlých pozemků a zpětným prodejem městu p. Filípková svou investici významně zhodnotila. Nic víc nic míň.
Autor: Jirka T. dne 27. května 2016 v 20:12 reagovat
RE: web Veselská drba
Řekněte mi prosím, proč je pozemek za Zš více "strategičtější" než ten u hlavní silnice? Za druhé:chyba byla již v tom, že ho vůbec prodalo-ještě nerozumím tomu, že město Veselí nedokázalo vykoupit pozemek pod kotelnou, ale paní Filípková ano.Nejspíš měla lepší vyjednávací schopnosti než zástupci města..Pak jsem četl ještě článek-Tajemný hrad v Karpatech na onom webu a musím říci, že pisatel by se výborně hodil do týmu deníku Blesk. Takých smyšlenek , domněnek a konspiračních teorií v jednom článku se jen tak nevidí.Ještě malá drobnost k článku-pokud si pamatuji , tak LiDL nabízel za kino a pozeemky 5 mil. Potom nechápu, proč ho p.Filípková prodala sotva za polovic městu...
Autor: Vašek dne 27. května 2016 v 12:07 reagovat
RE: web Veselská drba
V původním zápise byla chyba. nyní by již měl být opravena.
Autor: Honza dne 27. května 2016 v 10:02 reagovat
RE: web Veselská drba
Tak bohužel takové IQ nemám a tak to také nepobírám. Možná vycházím z neúplných informací jednání, dle závěru jednání 20.4.2016 a vyjádření pana starosty ( viz veřejný zápis podepsaný dvěma ověřovateli), je příští termín dalšího jednání 20.4.2016. Tak možná tajné zasedání :-).
Autor: Stanislav Kaisler dne 27. května 2016 v 06:33 reagovat
RE: web Veselská drba
No, to máte jistě pravdu. Například jen člověk s neuvěřitelně vysokým IQ asi může pochopit, proč město kupuje kino, které již jednou prodalo i když neví co s ním a zbaví se při tom strategického pozemku vedle ZŠ. Prosím tedy někoho, kdo takovýmto IQ disponuje, aby to vysvětlil :-).
Autor: Jirka T. dne 26. května 2016 v 19:47 reagovat
RE: web Veselská drba
web si nehraje na novinařinu,ale chce pouze jednoduše sehnat voliče.Svými články působí na lidi s nižším IQ.
Autor: Kamil dne 25. května 2016 v 20:04 reagovat
RE: web Veselská drba
K mému údivu jsou doposud všechny příspěvky v tomto bulváru nepodepsané. Bojí se snad přispěvateléříci svoje jméno?Tato anonymita ještě více zhoršuje přijímání již tak zcela nevěrodných článků veřejností. Kdo je autorem jedovatých plků mnozí "čtenáři" vědí, tak proč se skrývat.
Autor: Luba N. dne 25. května 2016 v 19:16 reagovat
RE: web Veselská drba
Když si chce web Veselská drbna hrát na novinařinu možná by si její "redakce" měla přečíst toto: http://www.motocams.cz/cams/media/novinarsky-kodex
Autor: Stanislav Kaisler dne 25. května 2016 v 17:58 reagovat
RE: web Veselská drba
Jo tak oni "všichni veVeselí dobře pamatují "? Vždycky když čtu podobné vyjádření, že někdo mluví za všechny, vzpomenu si na dopis 99 pragováků, ti také mluvili za "všechny". Takže pro mne podobná vyjádření mají i stejnou cenu - žádnou.
Autor: takyveselskadrbna dne 25. května 2016 v 16:54 reagovat
RE: web Veselská drba
A co zvěrstva současné radnice? Když se někomu prostě jen nelíbí a nesouhlasí s nimi, tak nemá vlastní hlavu a úsudek? To už nám bude zase diktováno i to, co si máme myslet?
Autor: Pavla Z. dne 24. května 2016 v 18:14 reagovat
RE: web Veselská drba
VD je dílo některých nesoudných veseláků kteří buď museli opustit post na radnici, nebo těch, kteří se v posledních volbách na radnici nedostali.Zvěrstva radnice pod vedením ODS si všichni veVeselí dobře pamatují a nepřejí si opětovný nastup provařených zastupitelů z tohoto období. Další, kterým se v posledních volbách nepodařilo obsadit radnici, obviňují současné zastupitele z realizace jejich vlastního programu. Tyto jejich článečky jsou čtením jen pro lidi nemající vlastní hlavu a vlastní úsudek.
Autor: Stanislav Kaisler dne 18. května 2016 v 05:43 reagovat
RE: web Veselská drba
No, blbnu už hodně, ale abych nepochopil smysl textu, tak tolik snad ještě ne. Samozřejmě je mi jasné že pan(í) Valda neměl na mysli povodeň jako takovou. Já se jen snažil (a možná jste to zas nepobrala vy) naznačit, že ty schodky v letech 2003 až 2005 mohly být také způsobeny nápravou škod po té povodni skutečné a v tom případě na nich nevidím nic špatného. A jak správně píší na těch stránkách: Pozor, schodek neznamená, že obec hospodaří špatně a přebytek, že hospodaří dobře ...
Autor: Jana Z. dne 17. května 2016 v 18:15 reagovat
RE: web Veselská drba
Pane Kaislere myslela jsem, že alespoň trochu rozumíte nadsázce, ale bohužel jsem se mýlila.Tady nešlo o potopu vodní, ale o potopu mravní.Tak trochu postudujte a zatím se mějte.
Autor: Stanislav Kaisler dne 17. května 2016 v 09:00 reagovat
RE: web Veselská drba
Máte to nějaké popletené, potopa (respektive povodeň) nebyla potom, ale předtím, v roce 2002. Jednalo se o největší přírodní katastrofu, která kdy postihla naše město. A škody se z něčeho hradit musely, zdaleka ne vše zaplatily pojistky a dotace.
Autor: Valda dne 15. května 2016 v 19:24 reagovat
RE: web Veselská drba
Pravým názvem lži a intriky. Přečetl jsem si článek "když hlupáci vládnou" a i když se snižováním poplatků za parkovací místa nesouhlasím, tak tvrzení v článku, že radní přivedli rozpočet města během roku na dno, a tímto shánějí peníze do rozpočtu, je směšné. Výsledek hospodaření za rok 2015 byl + 6 mil. a i teď má město na účtech bratru 60 mil a čerpání rozpočtu je v kladných číslech. Na dno přivedl rozpočet města právě pan Hynek za jeho vlády - viz odkaz http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/553271-veseli-nad-luznici?rok=2002#rok a rozkliknout si "podrobnosti". Léta 2003, 2004 a 2005 jsou vizitkou jeho vlády a po něm byla potopa!!!! Že se nestydí na toto téma vůbec něco říkat.
Autor: Jirka T. dne 12. května 2016 v 19:06 reagovat
RE: web Veselská drba
pravdivé informace nebo "pravdivé" informace?
Autor: Karel Lexa dne 12. května 2016 v 07:36 reagovat
RE: web Veselská drba
Nějak se přestalo diskutovat o Hynkově drbně. Už je z toho každej otrávenej a nebo nechce pravdivé informace slyšet? :-)))
Autor: zdenek dne 5. dubna 2016 v 22:45 reagovat
RE: web Veselská drba
Máte pravdu.samej blábol.
Autor: Jiří dne 4. dubna 2016 v 14:57 reagovat
RE: řadné argumenty
Ano, je to rozsáhlá stavba, ale také v ní nevidím žádnou megalománii. Navíc byla dnešní podoba projektu připravována již od roku 2007!!! Tak proč své připomínky nikdo neuplatňoval v zárodku, tedy v době, kdy se rozhodovalo o podobě nového zázemí a proč se toto řeší až v době, kdy je vyhlášeno výběrové řízení? Je to pouze populismus a snaha se zviditelnit. Rozsah projektu dle mého názoru odpovídá potřebám areálu a také tomu, že se do něj roky neinvestovalo.
Autor: VNL dne 3. dubna 2016 v 12:38 reagovat
RE: řadné argumenty
Měl bych pouze komentář k tomu zadlužení rozpočtu města . Rozpočet města je díky legislativě o rozpočtových pravidlech téměř pravidelně zatížen dluhem. Například v roce 2014 byl u III. rozpočtové změny schodek rozpočtu města cca 60 mil. korun, ale na konci roku byla skutečnost + 5 mil a výkaz zisku a ztrát (což je trochu vypovídající ekonomický ukazatel) byl na tom ještě lépe. Rozpočet města, jako takový, je z hlediska ekonomického ne příliš vhodný ukazatel. Souhlasím, že letos na konci roku nejspíš čerpání rozpočtu v kladných číslech nebude, ale jelikož má město na účtech cca 50, nebo 60 mil. naspořeno z předešlých let, město zadluženo nebude. To považuji za vhodné zmínit pro objektivitu.
Autor: Takyveselskadrbna dne 3. dubna 2016 v 09:49 reagovat
RE: řadné argumenty
Mějte si svůj názor, já si také budu mít ten svůj, ale prosím neurážejte ty, co s vámi nesouhlasí! Třeba ten svůj názor mají také něčím podložený jako vy. Ale co vlastně tady chtít po místní diskuzi - rozhodně máte pravdu v tom, že obvykle je opravdu jen na úrovni bulváru.Škoda.
Autor: Jarda. dne 3. dubna 2016 v 06:41 reagovat
RE: řadné argumenty
Nevidím na dostavbě zázemí ZS nějakou megalománii. Poznal jsem všechny ZS v jihočeském kraji a poměrně dost dalších v támci ČR a připadá mě to jako standart pro ZS v obcích naší velikosti. To si nějaký všeználek pusti úst na špacír na veselském bulváru.
Autor: Takyveselskadrbna dne 2. dubna 2016 v 16:50 reagovat
RE: řadné argumenty
Podle mého názoru ovšem problém není v tom, jaké mají šatny v ČK, ale v tom, zda Veselí potřebuje další megalomanskou stavbu (dodnes není dostatečné smysluplné využití pro kulturák, jeho provoz je drahý, navíc se k tomu bezmyšlenkovitě kupuje nazpět budova bývalého kina, také aniž by pro ni bylo jasné využití...) a k tomu všemu další obrovská víceúčelová budova ve sportovním areálu za cenu, o jejíž přiměřenosti se dá hodně pochybovat, a je tak vysoká, že se bude muset městský rozpočet zadlužit! Je to nutné? Zdá se, že pohledu jistých skupin ovládajících město ano - je to totiž opět příležitost odklonit peníze z městského rozpočtu do vlastních kapes.
Autor: takyveselskadrbna dne 31. března 2016 v 15:45 reagovat
RE: řadné argumenty
NE, nerozumíte tomu správně.
Autor: vlasta dne 31. března 2016 v 08:29 reagovat
RE: řadné argumenty
Rozumím správně vašemu argumentu: "na všechno nejsou třeba důkazy" tak, že k obviňování lidí nepotřebujete důkazy?
Autor: Jirka T. dne 30. března 2016 v 19:40 reagovat
RE: řadné argumenty
Tak dobrá-v článku se porovnává neporovnatelné-šatny v ČK stály 16mil.-co v nich za ty peníze je?Co se plánuje za oněch 56 mil? Porovnáváte neporovnatelné.Pokud jste si přečetli verze zadávacího řízení, tak se jedná pouze o upřesňující informace týkající se výměr jednotlivých stavebních prvků,nebo že požadují sloup na vlajky nějakého typu a výšky-to jsou informace bez kterých se nabídková cena jaksi neobejde.Jediné co město zanedbalo, tak je to,že dostatečně přesně nezadalo zadávací podmínky a muselo je i na dotaz firem upřesňovat/např. firmě INTENCO/.Za další by mne zajímalo,jaké má server veselskádrbna.cz odborníky na veřejné zakázky,Za další: pokud budete za ubytování vybírat pouze za prokazatelné náklady-tak rozhodně negenerujete zisk-to dotační podmínky neporušujete-Neziskové organizace berou také různé dotace a klienti přispívají na jejich chod a také neporušují dotační podmínky.Závěrem jen,že opravdu každý kdo má všech pět pohromadě ví, že svět není jen černý nebo bílý ...
Autor: Takyveselskadrbna dne 30. března 2016 v 15:37 reagovat
RE: řadné argumenty
Vaše vyhýbavá odpověď se dá interpretovat pouze tak, že prostě přece nemůžete přiznat, že článek je pravdivý. Navíc jste zřejmě hluchý a slepý k tomu, co se kolem vás děje. Na všechno nejsou třeba důkazy, ty potřebuje možná soud, jinak stačí se dívat kolem sebe...
Autor: Jirka T. dne 29. března 2016 v 19:08 reagovat
RE: řadné argumenty
Já nikoho bez důkazů neobviňuju, ale vám zřejmě stačí k závěrům nějaký článek někde někým napsaný.A dál se k tomu už nebudu vyjadřovat, pouze jsem napsal svůj názor na celou věc.
Autor: Takyveselskadrbna dne 28. března 2016 v 17:25 reagovat
RE: řadné argumenty
Klidně opakujte - ale proč tedy neřeknete jasně, co je v článku nepravda, drzost, uražená ješitnost, nesoudnost a bůhví co ještě? Že by došly pro změnu argumenty a důkazy zase Vám?
Autor: Jarda. dne 28. března 2016 v 14:29 reagovat
RE: řadné argumenty
Žádná fakta, ale uraženou ješitnost Macha(ČSSD) a Hynka(snad nestraníci). U Macha je to nezvolení jednoho neumětele starostou. Mach nemá o vedení obce ani páru. obdivuji jeho nesoudnost a drzost kandiiovat na funkci starosty. U p. Hynka je to pokračování ve volební kampani, ale většina veseláků pamatuje na jeho panování na radnici, jeho aroganci a cenzuru.
Autor: Jirka T. dne 28. března 2016 v 09:05 reagovat
RE: řadné argumenty
Opakuji:Pokud má pan Hynek a pan Mach důkazy o tom, že město porušilo jakýkoli zákon, nebo mají podezření na nějaký trestný čin/zneužití pravomoci úřední osoby,nebo při správě cizího majetku/ mohou,nebo spíše musí podat trestní oznámení a policie celouvěc prošetří-stejně jako se to dělo v připadě exprimátora v ČB.Zeptejme se i jinak:Proč není pořád starostou pan Hynek? A proč je stále starostou v Soběslavi pan Bláha?Proč asi?
Autor: takyveselskadrbna dne 28. března 2016 v 08:24 reagovat
RE: řadné argumenty
http://veselskadrbna.cz/p184/

Pane Jirko, který z faktů uvedených v článku !konkrétně! není pravdivý? Poučte nás, prosím!
Autor: Jirka T. dne 24. března 2016 v 13:19 reagovat
RE: řadné argumenty
Ctu ve Veselsku reakce pana Hynka a musím k tomu jenom říct, že pokud má důkazy, že se ve městě děje to, co popisuje, tak má možnost /nebo spíše povinnost/ podat trestní oznámení, aby policie vše řádně prošetřila.Pokud tyto důkazy nemá tak nechť drží pusu a jde spolu se zastupitelem Machem-zhrzeným kandidátem na starostu-se zviditelňovat někam jinam.
Autor: Radek dne 22. března 2016 v 18:48 reagovat
Veselskadrbna
Tak to tedy jsme zvědaví vážená paní! Jen tak dál pane Hynku.Vůbec nechápu jaký hnus a špína ! Držím palce.
Autor: jirka dne 22. března 2016 v 15:56 reagovat
řadné argumenty
Jaké řádné argumenty ?VŽDYT JSOU TO CELKEM JASNÁ FAKTA!! TEDA PRO NĚKOHO KDO MÁ VŠECH PĚT POHROMADĚ...
Autor: Jarča dne 22. března 2016 v 15:06 reagovat
RE: web Veselská drba
Mohla byste prosím sdělit co konkrétně je špína, hnus a bahno? Pro nás jsou to celkem zajímavá zjištění. Nebo že by potrefená husa?? Např. z rady??
Autor: Andula dne 22. března 2016 v 10:23 reagovat
web Veselská drba
Od webu pana Hynka "Veselská drbna" jsem čekala trochu zábavy, špetku toho opozičního popíchnutí radnice...bohužel toto je dle mého názoru hnus, špína, bahno...proč, pane Hynku, proč?? urážení a napadání bez řádných argumentů...i přes Vaše značně zraněné ego byste měl jednat trochu korektněji, na toto opravdu nikdo není zvědavý...
Autor: Stanislav Kaisler dne 10. ledna 2016 v 21:51 reagovat
RE: herní automaty
U nás to totiž (obecně) funguje tak, že zůstává původní číslo zákona (v tomto případě 202/1990 sb.) a jeho aktualizace mají svoje vlastní číslo, ale v nich je většinou napsáno jen to co se mění. Pokud chcete kompletní platný text zákona, musíte si vzít jeho původní verzi a do ní zapisovat změny. A nebo to najít na internetu, kde to dobří lidé dělají za vás (viz můj odkaz, kde je úplné znění zákona k 1. lednu 2013). To tzv. úplně znění se vyhlašuje jen občas. No prostě dělají opravdu vše proto, aby tomu nikdo nerozuměl.

A to jsou i případy horší, např. zákon o požární ochraně je pořád 133/1985 sb. :-( .
Autor: Karel H. dne 10. ledna 2016 v 17:38 reagovat
RE: herní automaty
Odkaz na zákon je asi trochu starý. Zde je zákon z roku 1990. Pokud vím byl tento zákon několikrát novelizopván. Ale mohu se mýlit. Problematiku jsem nesledoval jelikož zásadně nehraji.
Autor: Stanislav Kaisler dne 9. ledna 2016 v 06:22 reagovat
RE: herní automaty
No, to jsme na tom stejně :-). Jen tak mimochodem, to byl jeden z důvodů, proč jsem se kdysi rozhodl nekandidovat již do zastupitelstva. Zákony již nejsou dávno psány, tak aby jim normální člověk rozuměl, ale jsou psány cizím jazykem, já mu říkám úředničina. A člověk pokud tomu chce porozumět, tak aby si vzal slovník nebo najal tlumočníka.
Autor: Jirka dne 8. ledna 2016 v 19:14 reagovat
RE: herní automaty
tak díky za odpověď na otázku,bezva se v tom orientuju :)
Autor: Stanislav Kaisler dne 7. ledna 2016 v 19:53 reagovat
RE: herní automaty
Zákon o loteriích, na který se to ve vyhlášce odkazuje je zde: http://www.uplnezneni.cz/zakon/202-1990-sb-o-loteriich-a-jinych-podobnych-hrach/
Autor: Jirka dne 7. ledna 2016 v 19:11 reagovat
RE: herní automaty
týká de tato vyhláška také tzv. kvízomatů? Údajně u Zwetlera se jede dál...
Autor: Stanislav Kaisler dne 7. ledna 2016 v 12:43 reagovat
RE: herní automaty
Autor: Jana dne 7. ledna 2016 v 06:51 reagovat
herní automaty
Jak to vypadá se zákazem herních automatů v našem městě? Tuším, že se tu na fóru loni psalo o nové vyhlášce platné od roku 2016.
Autor: Jarda dne 23. února 2015 v 17:43 reagovat
Bezmozci vyrazili do ulic.
Tak přešla noc ze soboty na neděli a na našem náměstá TGM parta opilých bezmozků opět řádila. Za své vzal keramický obal odpadového koše. Co je ale velice zajímavé, že byl tento koš umístěn přímo pod okny jak státní policie, tak i městské policie. Nevím jestli se ochráncům občanů podařilo pachatele, či ne. Asi by stálo za to trochu přitvrdit a kontrolovat podávání alkoholu nejen mladým, ale i zjevně pod parou. Jenou jsou to rozbité sklenice, podruhé zničené ozdobné nádoby na koše a nedejbože časekm může přijíi naoadení občanů. V neděli mezi čtvrtou a pátou byl na náměstí a i na sídlišti řev a randál jak od divoké zvěře.
Autor: Jana dne 23. února 2015 v 08:51 reagovat
Pochvala novému zastupitelstvu a místní policii
Zdravím všechny slušné Veseláky. Občas nahlédnu na veselsko.cz abych zjistila, co se ve Veselí děje nového a nyní zjišťuji, že snad konečně začalo nové zastupitelstvo s oním pověstným kydáním Augiášova chléva. Mám na mysli zrušení blikajících, mozek vymývajících bedýnek v místních nálevnách. A co se týče místních strážců zákona, veliká pochvala za čištění města od dealerů feťáckých pochutin (článek Mínus pět).Jenom nechápu,proč se tomuto výnosnému byznysu ve Veselí daří už celá dlouhá léta. Na netu a ve starém tisku lze najít několik let staré články, že se místní perníkáři učili vařit oblíbenou pochutinu slabochů na severu a posléze varny zřídili ve Veselí a, věřte tomu nebo ne, ve Veselí se Vaří velice kvalitní pervitin dodávaný i za hranice. Jen nás policie neinformuje o šéfkuchařích. (Naše bezzubé zákony jí to nejspíš ani neumožňují). Přeji místnímu zastupitelstvu a strážcům zákona, aby se jim vidle podařilo zapíchnout co nejhlouběji!
Autor: šárka dne 15. srpna 2013 v 13:30 reagovat
padla kosa na kámen
jo holt to nemůže dělat každej,bylo zde dost závistivců,kteří tvrdili,že hokejka je zlatý důl,ale nikdo neviděl co to stojí úsilí a práce a HLAVNĚ že je to o lidském přístupu a ten Bláhovi měli a mají narozdíl od tohodle ignoranta . Ale proč nezničit něco co léta funguje že jo....kdo chce kam pomozme mu tam...
Autor: Pepa dne 5. srpna 2013 v 07:15 reagovat
RE: Jedna paní povídala
A co takhle přinést pro svůj názor nějaký argument, nejen uboze napadat? Vyvraťte mi fakty, že je to jinak, než jsem napsal. Místo p. Matějů opravdu nezávidím a uživím se pohodlně pracuji v jiném oboru. Jen upozorňuji, co se na městě děje...
Autor: Pepa dne 5. srpna 2013 v 07:02 reagovat
RE: Co se ve Veselí stalo?
No stalo se něco v tom smyslu, že oblíbený p. Bláha se stal někomu nepohodlným a byly nastaveny tak nevýhodné podmínky a takový tlak, že pronájem raději "Hokejky" ukončil (nebo mu byl ukončen?). Detaily by vám asi řekli samotní účastníci, tahle to vypadalo "z venku" a výsledek jste viděla sama...
Autor: veselak dne 4. srpna 2013 v 16:21 reagovat
RE: Co se ve Veselí stalo?
Stejnou otazku si klade kazdy veselak. Ale zkuste se zeptat na telovychove.
Autor: Ally dne 4. srpna 2013 v 11:57 reagovat
Bufet u Hokejky aliaz u Hulváta
To už není bufet u hokejky, ale u HULVÁTA,
Autor: Pavla K. dne 3. srpna 2013 v 15:48 reagovat
Co se ve Veselí stalo?
Tak jsem opět po několika letech zavítala do Veselí,kam jsem vždy ráda jezdila. Při procházce jsem se chtěla zastavit na občerstvení v bufetu Hokejka, ale ouha tam kde bylo vždy plno je jen pár lidí a neochotná obsluha. Kam se poděl vždy ocjotný p. Bláha?
Autor: Peťa dne 2. srpna 2013 v 23:10 reagovat
RE: Jedna paní povídala
delší odpověď hledejte výše....ale tady k té vaší- tím spíše bych čekal vaše jméno, však nesete do boje jejich prapor a barvy
Autor: zyx dne 2. srpna 2013 v 11:28 reagovat
RE: Jedna paní povídala
Já ale veřejně nikoho nenapadám :) Na velkou odpověď jste se zmohl. Jinak ještě doplním - přihlásit se mohl kdokoliv - i VY.
Autor: Peťa dne 2. srpna 2013 v 10:55 reagovat
RE: Jedna paní povídala
tak hlavně že vy své celé jméno uvádíte
Autor: Peťa dne 2. srpna 2013 v 10:54 reagovat
RE: Jedna paní povídala
:-) myslím,že pán se neplete. Tajemník je přeci podřízen radě města a tak si tam jdou a vždycky šli všichni na ruku. Podle mne tento zaměstnanecký poměr být nesmí, protože místostarosta nebo starosta může ovlivňovat tajemníka např s výši odměn pro uváděnou paní atd. spekulací je mnoho. Je to již pár let zpátky,ale díky tomuto problému- zaměstnání manželů ve fukci vedoucí a podřízený v jedné příspěvkové organizaci ve Veselí byl donucen šéf i smanželkou dát výpovědi a fce opustit.
Autor: zyx dne 2. srpna 2013 v 09:48 reagovat
RE: Jedna paní povídala
Upsal sem se, omlouvám se. Starosta a spol. je samospráva...
Autor: zyx dne 2. srpna 2013 v 09:47 reagovat
RE: Jedna paní povídala
Pletete si pojmy. Zaměstnance úřadu má na starosti tajemník, jedná se totiž o tzv. státní správu. Ta nemá se státní správnou kam patří rada města, starosta, místostarosta atd. nic společného. Nevidím jediný důvod proč by tu funkci nemohla zastávat. Mohl jste se přihlásit konec konců i vy a třeba by jste vyhrál. Pokud jste si jist tím, že to není košér, můžete si stěžovat a postup napadnout, ale to ne.. to by jste musel veřejně a pod celým jménem :)
Autor: Pepa dne 2. srpna 2013 v 09:08 reagovat
RE: Jedna paní povídala
OMG!!! To si fakt myslíte? LoL!!!! Takže jen tak na vysvětlenou: to vaše "výběrové řízení a komise napříč úřadem" je složená jenom ze zaměstnanců úřadu a místostarosta je vlastně jejich nejvyšší nadřízený. Takže vy byste si na jejich místě chtěl(a) dělat se svým šéfem problémy a nevyhovět mu?! Navíc ve všech slušných firmách a úřadech nepřipustí rodinné příslušníky ve vztahu podřízený-nadřízený, aby se vyhnuli možnému zneužití nebo jen spekulacím o zneužití. Nakonec vidíte, že to může někdy vést až k pádu vlády... :-)
A zkušenosti p. Matějů vhodné pro tuto pozici... odjakživa pracovala na finančáku a tam (zase dle mých informací) tahají daně z lidí a firem a ne dotace ze státu a EU. Určitě by se našli i kandidáti, kteří už pracovali v oblasti dotací...
Autor: zyx dne 1. srpna 2013 v 15:58 reagovat
RE: Jedna paní povídala
No zřejmě reagujete na článek v novinách.. Je nutné taky napsat k tomu A i to B. To že bylo výběrové řízení a komise byla napříč úřadem je asi pasé ne? On sám se zřekl účasti. Navíc dle mých informací má paní Matějů zkušenosti a vzdělání vhodné právě pro tuto pozici.
Autor: xyz dne 31. července 2013 v 21:04 reagovat
RE: Jedna paní povídala
No a ten pán, co je místostarostou tedy bude starostou? No dobrá, ale co potom říkáte tomu, že v době, kdy se na městě, ale i jinde šetří každá koruna, není ani na odpadkové koše, úklid sněhu, městskou policii atd... manželka pana budoucího starosty "čistě náhodou" vyhraje výběrové řízení na nově vytvořené místo na městském úřadě?
Autor: Karel Doležal dne 8. července 2013 v 20:56 reagovat
RE: Jedna paní povídala
Dobrý den či večer paní Zdeno.
Tak od dubna nějaký ten den utekl, že ,a městem se nese, že tento pán nebude starostou, jen místostarostou...i tak si to dobře spočítal, což on umí, že tratnej nebude, k důchodu dobrý, kor když v Ekoškole je to teď nějak na pováženou. Pán bůh místní občany před ním neochrání, neb když tento pán vidí peníze, nezná bratra, což vim z vlastní zkušenosti a nejen já. Pokud občané budou mít zájem, jsem schopen se zde rozepsat jak již léta se zde ve městě okrádají dětské organizace...což všichni vědí, ale jelikož jsme ve Veselí, tak pokud o tom začnu mluvit, všichni sklopěj uši...no letos už to nevadilo jenom mně,ale nikdo z těch,kterým to též vadí se neozve, aby s ním neměl problémy...tak do té ryby, která z jedné strany trochu...rejpnu holt já.

Hezké dny spoluobčané a paní Zdeno

Karel Doležal ml.
Autor: PM dne 25. června 2013 v 14:15 reagovat
Přehrady a povodně
Autor: neskutečná dne 19. dubna 2013 v 16:07 reagovat
RE: Jedna paní povídala
no to by nám pak nezbylo nic jiného než emigrovat!
Autor: Zdena dne 12. dubna 2013 v 13:57 reagovat
Jedna paní povídala
Tak jsem zaslechla mezi lidem obecným, že na post starosty si brousí zuby Mgr.Pouch. chraň nás pane bože před tímto radním. Jedním z kandidátů by mohl být
ing. Matějů a druhým a myslím lepším za ČSSD ing. Suchan. Je sice trochu starší, ale jsem přesvědčena, že by funkci do voleb na podzim 2014 velmi dobře zvládl.
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 2/15
 ::. UBYTOVÁNÍ Veselsko .::

Penzion U Radů

Hamr 20,
  • Web
  • 720038229
  • Cena od 350
  • Kapacita 24 os
Penzion-restaurace

zobrazit další ubytování

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 10 hodinami
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku

včera
Veřejné zakázky

Tělocvična u II. Základní školy, Veselí nad Lužnicí

před 2 dny Muž bez řidičáků pod vlivem drog ujížděl na Táborsku policistům. (15. dubna 2024)
iDNES.cz

Zdrogovaný muž bez řidičáku ujížděl hlídce rychlostí 150 km/h, boural na mostě

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

VIDEO: Zkouřený řidič ujížděl policii. Po Soběslavi se prohnal rychlostí téměř 150 kilometrů v hodině. Pak boural

před 2 dny
Policie ČR

Snažil se ujet policistům

před 3 dny
Jižní Čechy Teď

Sprejer počmáral vlak ve Veselí nad Lužnicí. Způsobil škodu za nejméně 30 tisíc korun

před 3 dny
České dráhy

16.4.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Jarošov nad Nežárkou - Popelín

před 4 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV - OOP - PÚP - MK ul. Pod Markem, Veselí nad Lužnicí, rekonstrukce panelového domu

před 4 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA - OZNÁMENÍ O PROJEDNÁVÁNÍ NÁVRHU ZADÁNÍ ÚZEMNÍHO PLÁNU VESELÍ NAD LUŽNICÍ

před 4 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Pozvánka na 9. zasedání zastupitelstva města Veselí nad Lužnicí dne 24.04.2024

před 4 dny
Veřejné zakázky

Objekt občanské vybavenosti pro dětskou skupinu

před 4 dny
Táborský deník

Růžové koruny a duhové koberce lákají fotografy. Ve Veselí si lze i zasoutěžit

před 4 dny
Policie ČR

Posprejovaný vlak

před 5 dny
České dráhy

14.4.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Suchdol nad Lužnicí - Majdalena

před 6 dny
Český rozhlas

Funny Fellows, Veselí chlapíci, ze Slovenska rozehřáli publikum milou hudební zábavou a skvělým výkonem

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.