ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
    
    OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ? 
   
   
 
  
   
    | celkem příspěvků v tomto fórů: 185 | 
   
   
   
  
  
    Diskuse na téma: 
    Podpora výstavby | 
   
  
    | Jak jste spokojeni s podporou výstavby ve vaší obci? Myslíte si, že obec dostatečně podporuje výstabu nájemních býtů nebo individuální výstavbu rodinných domů? | 
   
  
      | 
   
   
  
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
 
  
    
        | 
    
       Autor: Jiří Novák dne 11. května 2007 v 15:17 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       dobrá zpráva, nebude se vybírat vstupné!  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: taminka dne 8. června 2008 v 11:39 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       no ono milý Jiři letos tak nějak ani není na co....katastrofickej program teda letos, fakt....vyčpělej Ivan Hlas a jinak samý veselský rádoby kapely. Nic nového,žádnej tahák. Není na co jít,tak za co platit?  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 18:03 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Jistě, jak tu není třeba Madonna, tak to stojí za ... 
  Samý veselský rádoby kapely - taminko, není nic jednoduššího než se sebrat a ukázat jim jak hraje ta správná kapela, pusťte se do toho
  Uvědomte si, že všechno stojí peníze a pokud to má být zadarmo, tak sem holt špičky prostě nedostaneme. A nebo budete jásat, že nám na Veselských slavnostech bude zpívat třeba Kája Gott a pak se 10 let neopraví jediný chodník?  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: taminka dne 14. června 2008 v 13:42 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Gott  není třeba,ale jsou to slavnosti a tak tam má být prostě nějaký tahák, něco extra a nezlobte se na mne,tohle je splácanina. Já jsem zastáncem výběru vstupného v ruzumné výši-je to totiž právě o tom,že za více peněz se pak nechá pořídit více muziky.Vstupné se vybírá na všech slavnostech okolo- Tábor, Budějovice, Krumlov, Soběslav. Jenže tady se jeden rok vybírá-lidi řvou, tak se další rok nevybírá,pak se zjistí,že bylo málo peněz, tak se další rok vybírá a lidi řvou,tak se další rok nevybírá-no takhle to jde prostě pořád dokola, protože jsme ve Veselí.  Místo aby se slavnosti každý rok vypilovávaly a byly lepší a lepší, tak upadají a jsou rok od roku horší. A proč není letní kino? To snad nestojí miliony.. Víte, prostě tohle je můj názor- veselské kapely prostě patří na Můzu od toho se přeci Můza dělá a Slavnosti mají být slavnostní se slavnostním programem a tak bych obětovala Gondíka za moderátora z rádia a pořídila kvalitnější program.Letos to nemá hlavu ani patu  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Veseláček dne 8. června 2008 v 20:38 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Musím souhlasit. Všude jinde (Tábor, Budějovice, Pelhřimov) se dělají slavnosti, kde můžeme vidět aktuální umělce a více či méně kvalitní program a zábavu. Nevím, proč to tak není i u nás? Nechápu pozvání moderátora Dalibora Gondíka, jehož honorář odhaduji minimálně na 60-70 tis. korun. Nebylo lepší tyto peníze investovat do kvalitních umělců, nebo do bohatšího programu? Bohužel je to u nás ve městě takhle se vším. Město chce slavnosti, ale nechce na náměstí hluk. Pro podnikatele nastavuje podmínky, za kterých si jen hlupák koupí reklamu. A občerstvení? Na to jsem letos zvědav nejvíce. Proč to zadat profesionálům s dlouholetými zkušenostmi u obdobných akcí, když to může dělat kdokoli, kdo má doma pípu.  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 17:51 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Proboha, jak můžete srovnávat města jak Tábor, Budějce nebo Pehřimov s Veselím? To nechápete, že jejich finanční možnosti jsou úplně někde jinde?
  "Město chce slavnosti ale nechce hluk" - no také úsměvné, na hluk si nestěžovalo město ale jeho obyvatelé zejména z Blatského sídliště. To je také důvod přesunu části programu k hokejce.
  Občerstvení - přesně to samé, město prostě jen zrušilo monopol na který bylo velké množství stížností.
  Jediné s čím souhlasím, je ten pan Gondík, toho zrovna nemusím, ale uvidíme jak se předvede. Za sebe musím říct že moderování pana Hámy před dvěma lety bylo o řád lepší než výkon moderátorů rádia Kiss z loňska, tam to myslím za ty peníze stálo.  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Veseláček dne 13. června 2008 v 18:16 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Kvalitní kultura se dá dělat i za málo peněz, jde jen o to vybírat. A pokud jde o vámi zmiňovaný důvod přesunu k Hokejce - méně hluku, směji se já. Je to úplně jedno kde to je. Hluk je o z obojeho stejný - bydlím na Blatském sídlišti. Nemyslel jsem tedy přesně doslova to co jste vyzdvihl, ale přístup k průběhu slavností celkově. A hluk je o lidech, buď nějaké slavnosti chceme a lidé to prostě dva dny vydrží a bude za těmi, kteří to tak berou město stát a nebo dá spíše šanci několika lidem, kteří si stěžují neustále a na všechno. Moderátor musí být hlavně dobrý speaker, je jedno jestli je nebo není z rádia. Znám spoustu divadelníků, kteří namlouvají např. spoty do rádií a vyjadřováním předčí nejednoho moderátora - opět jen umět vybírat. A pokud jde o vstup, ať klidně je. Musé však být přiměřeně vysoký kvalitě programu.   | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 22:05 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Tak tady se shodneme, můj názor je také ten, že dva dny v roce lze vydržet zvýšený (ale nijak strašný) hluk a že by to nemělo být důvodem k omezování. Bohužel převládl jiný názor. 
  A pokud se týká vybírání vstupného, tak tam je problém s tím jak ho zajistit. Náklady na oplocení náměstí jsou totiž dost velké a bohužel dost lidí je takových, že když se podobné technické opatření nezvolí, tak holt platit nebudou (bohužel).  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: taminka dne 14. června 2008 v 13:49 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       kdyby se ve vybírání vstupného vytrvalo a stále se to neměnilo, nikdo by už nenadával a bral by to automaticky.  Co se týká pořádání akcí- pár jsem jich pořádala a vím,že ve Veselí jsou vyvolení a pak ještě vyvolenější a pak nevyvolení-bohužel patřím ke třetí skupině  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 15. června 2008 v 16:22 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       S vybíráním vstupného bych také souhlasil, bohužel náš názor je v menšině. 
  A k druhé části příspěvku, stejně jako veseláčkovi, nechcete-li o tom diskutovat veřejně, nabízím svůj mail lojzik@centrum.cz k diskusi, případně i osobní setkání. Také nějaké akce pořádám a nikdy jsem se nesetkal s nejmenším problémem, patřím tedy zřejmě k vyvoleným, ale nevím jak jsem si to zasloužil :-)  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: letec dne 15. června 2008 v 19:02 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Samozřejmě s tebou souhlasím je to vždy otázka peněz  ale zase si nemyslím že by to bylo tak nákladné nechat vyřezat pár keřů a občas to posekat. Pevné stavby by tam být nemusely jedině snad el. přípojka a pokud se nepletu tak ta snad končí někde u chatek. To by byla asi největší investice ale myslím že by se vyplatila.  Co se týče akcí na pískovně (diskotéky ) tak ty nám město zakázalo z důvodu hluku . Osobně  si myslím že to bylo rozhodně méně slyšet než od Hokejky .  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Veseláček dne 14. června 2008 v 20:16 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Souhlas...   | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: taminka dne 9. června 2008 v 23:00 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       moje slova. Nechápu ani přesun programu k Hokejce- vidím v tom jasné podporování jednoho podnikatele městem. Nevím,proč nemohla zůstat scéna pouze na náměstí s kvalitním programem od rána do večera- na co poslouchat heligonky na náměstí a pak ještě u Hole??? A mrzí mne jako mámu, že v programu není zařazena se svým vystoupením Žába-mistři Evropy, hlavně že pan Rubáš bude mít vystoupení dvě - ha ha ha ha. A chybí mi i letní kino, mohla z toho vzniknout krásná "veselská" tradice. Ale to by se tam nesmělo promítat Rozmarné léto - ha ha ha ha.  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: bumlik dne 13. června 2008 v 22:38 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Taminto ty jsi pěkná k.... nebo snad v..?  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 17:57 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Jasné podporování jednoho podnikatele - věřím tomu, že když přijdete z kvalitním nápadem na program pro veselské slavnosti budete podpořena úplně stejně. Udělala jste to?
  heligonky na náměstí a pak ještě u hole - on vás někdo nutí to poslouchat, věřte tomu, že heligonky mají své příznivce a to že vy je (stejně jako já) zrovna nemusíte neznamená, že si své posluchače najdou. Není člověk ten aby se zavděčil lidem všem, proto je program tak rozmanitý.
  Žába  - také mě mrzí že nevystoupí, ale nevím proč tomu tak není, takže nehodlám soudit jestli je to vina pořadatelů.
  Letní kino - tady si nejsem jist, ale může to mí souvislost s jarní krádeží vybavení panu Bínovi - prostě není s čím promítat a na rychlo se nepodařill sehnat náhradu.
  A co máte proti Rozmarnému létu, je to nádherný film, který se navíc ve Veselí natáčel?  | 
   
   
  
      | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Tom Bína dne 23. června 2008 v 10:10 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Nesmysl. Vybavení mám - ostatně na slavnostech jsme promítali loga sponzorů. Jen prostě když vždycky byla tak mizerná návštěvnost, tak se od promítání upustilo. Kdysi jsem zkoušel i sám promítat na ostrově. Dobrovolným vstupným se ale vybralo pouze asi 200,- a to tam bylo dobře přes 100 lidí ! ! !  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Tom Bína dne 23. června 2008 v 10:32 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Možná kdyby bylo vstupné i na kino taky zadarmo, bylo by plno. 20,- korun za kino? Tolik peněz, když si můžu film pustit doma... Ale to už je na jinou  diskuzi  :-D  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Veseláček dne 12. června 2008 v 15:57 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Souhlas... Doporučuji našim "radním" zajet se tento víkend podívat do Pelhřimova.. Třeba zde najdou inspiraci a pochopí jak se dělají slavnosti města. A na příští rok navrhuji program slavností rozestrkat do všech hospod, aby každý podnikatel mohl těžit z toho, že vůbec nějaké slavnosti jsou a ne jen pan Bláha, který tu má v létě na zábavu monopol. Už vidím jak tu diskotéky, nebo taneční zábavy dělá venku v létě nekdo jiný... To by mu určitě tak snadno jako panu Bláhovi s hlukem, který je slyšet až na horní sídliště neprocházelo.  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 17:59 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       "Už vidím jak tu diskotéky, nebo taneční zábavy dělá venku v létě nekdo jiný" - no proč ne, přijďte se  podívat 5.7. na pískovnu, uvidíte že když se chce, tak to jde ....
  www.veselskemuzicirovani.cz  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Veseláček dne 13. června 2008 v 18:18 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Ano přijdu určitě... mají perfektní program. Ale nesrovnávejte.. je to daleko za městem..  A nemyslete si, že jsem se dělat tu akce v létě venku nechtěl. Bohužel, bylo mi řečeno, že jedna diskotéka už tu je a tak nemám nárok...  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 22:06 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Tak to by mne docel zajímalo, můžete mi sdělit podrobnosti, třeba na mail?  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Stanislav Kaisler dne 13. června 2008 v 22:06 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       lojzik@centrum.cz  | 
   
   
  
    
        | 
    
       Autor: Veseláček dne 16. června 2008 v 09:18 | 
    
    
        reagovat
      
       | 
   
  
    | 
       | 
    
        RE: veselské slavnosti | 
   
  
    | 
       | 
    
       Vážím si Vašich názorů a to hlavně proto, že jste jediný ze zastupitelů, který se nebojí veřejně diskutovat a ještě se pod svoje názory podepsat. Možnost jednat s vámi o zmiňované problematice vítám, ovšem nevím, jestli to pro mne v tuto chvíli má ještě víznam. Sem vedením našeho města znechucen!  | 
   
   
  
         |